יום שני, 21 במאי 2012

תכירו את OFRA

OFRA  מי זאת אופרה?
בפעם השנייה שהשם הזה מצלצל לי באוזן, בפעם הראשונה קראתי כתבה אודות המותג באחד הבלוגים וזה היה יחסית מזמן ותאמת שלא ממש נתתי חשיבות למוצר כי  לא במיוחד הסתקרנתי.
תמיד אנחנו אוהבות את הממותג והמוכר שנראה הלנו לעין או בהישג יד.

כאשר קיבלתי הזמנה להגיע ולהתרשם מהקולקציה החדשה לקיץ 2012 הפעם מאוד הסתקרנתי כי לא ממש ידעתי לקראת מה אני הולכת ולכן כמו ילדה טובה פתחתי גוגל  וקראתי אודות החברה והמותג.
אז בשבילכם על קצה המזלג:
אודות OFRA Cosmetics USA
מותג האיפור המקצועי OFRA Cosmetics USA נוסד בארה"ב בשנת 1979 ע"י David & Ofra Gaito, זוג ישראלים לשעבר. אליהם חבר John Smaller, איש עסקים ידוע בארה"ב (Zippo, Scarlet EyeWear, etc.) ובשלב מאוחר יותר הצטרפה גם מאפרת העל מהוליווד Joanna Schlip (Oprah Winfrey Show, E! Channel, etc.). במטרה להעניק מוצרי איפור איכותיים הן לשוק המקצועי, הכולל מאפרים מקצועיים, בתי ספר לאיפור מקצועי, מכוני קוסמטיקה והן לקהל הרחב, תוך הבנה מעמיקה של הצרכים בשוק וגמישות מרבית בפיתוח נוסחאות מיוחדות וגוונים עדכניים.
בישראל נמכרים מוצרי OFRA בלעדית אצל קוסמטיקאיות נבחרות, מאפרים מקצועיים, בתי ספר לאיפור וקוסמטיקה, מרכזי שיווק והפצה מקצועיים ובמרכז ההדרכה של היבואן בישראל. את מוצרי OFRA ניתן להשיג ביותר מ-1,000 נקודות מכירה מקצועיות ברחבי הארץ. המותג OFRA הציב לעצמו מטרה לקדם את תחום האיפור המקצועי בישראל, באמצעות הנחלת ידע מקצועי לקהל הרחב דרך אנשי מקצוע בתעשיית היופי.


הוזמנתי לפני כשבועיים להשקת הסדרה החדשה לקיץ 2012 קחו טעימה והמלצות
מ שלוש יוצא אחד  - ואני בחרתי את המוצר שהכי אהבתי ..... פרטים  בהמשך הפוסט.
צלליות אבקה דרמה-מינרליות בגווני מולטי-קולור עם אפקט D3
צלליות אבקה עם רכיב חדשני-פיגמנט מחליף צבע המעניק לכל גוון של צללית עומק מיוחד המשתנה לפי תנאי התאורה ולפי גון העור שלך.
הצלליות בסדרה מבוססות על נוסחה דרמה-מינרלית המטפחת את העור העדין של העפעפיים ומכילה מינרלים טבעיים בלבד, ביניהם: אבקות אבץ ונחושת, מיקה, טיטניום דיאוקסיד וסיליקה.
הטקסטורה האבקתית מאפשרת גיוון באיפור והיא המרקם המועדף על מאפרים מקצועיים בכל העולם.
התוצאה: צלליות במרקם אבקתי משיי עם פיגמנט מחליף צבע אשר מחליקות בקלות על העפעף לאיפור נועז, מיוחד ואופנתי.
הצלליות נתונות במיכל פטנט האפשר הוצאה מדודה של חומר בכל איפור ונעילת מנגנון המיכל לנשיאה בתיק ולשמירה על הצללית לאורך זמן. 
בשלב זה ניתן להשיג בשלושה גוונים אופנתיים ותלת-מימדים: IRRESISTABLE, DIAMOND GLITZ, GOLDEN SPARKLE. הקולקציה תתרחב בקרוב ל-10 גוונים שונים.
מחיר: 118 ₪  / תכולה: 12 מ"ל / 4 גר' נטו
אופן השימוש: יש לסובב את מכסה הצללית בעדינות עד לקבלת כמות צללית מספקת ולהניח באמצעות מברשת עיניים בטפיחות על העפעפיים.


מוצר אחד ומיוחד ממש נגע לליבי ברונזר על בסיס קרם ויטמיןC  במרקם עשיר
להיות שזופה בשניות מבלי קרינה וקמטים מיותרים ולא כתומה כמו גזר ( אחרי התזות).
תכירו את החבר החדש שלי לחודשי הקיץ שלאחרונה אני בהחלט נותנת לו תשומת לב מירבית.
פתרון הקיץ האולטימטיבי למראה שיזוף טבעי ללא חשיפה שמש שזפי את עורך ללא חשיפה לשמש.
ברונזר שעשוי כולו מחומרים טבעיים בלבד, ומבוסס על קרם הויטמין C המעולה של OFRA. קבלי בשניות גוון שזוף ללא כל מאמץ.
המרקם שלו  קרמי  בגימור מט עם נגיעות זוהר קל, המעניק לעור מראה שזוף טבעי לחלוטין וללא חשיפה מסוכנת לשמש. הברונזר מבוסס על נוסחה עשירה בוויטמין C ממקור טבעי אשר מעניק הגנה מפני רדיקלים חופשיים (נוגד חמצון), מוסיף זוהר קורן לעור ומצטיין בתכונות אנטי אייג'ינג של מיצוק וחיזוק העור למניעת רפיון.
הברונזר קרם מיועד לכל סוגי העור ומתאים לשימוש בכל הגוף, כולל אזורי ידיים, רגליים,  מחשוף ופנים. תוספת מקצועית ונעימה למריחה בניחוח רענן לקולקציית הברונזרים המרשימה של OFRA.
הברונזר מציע פתרון אידיאלי לתחילת עונת הקיץ, עת הטמפרטורות עולות והעור נחשף. מעניק מראה שזוף וחם באופן מידי. משמש גם כקרם גוף לתוספת לחות, הגנה והזנה.
אריזת שפופרת חסכונית ונוחה לשימוש.

                                                 
אופן השימוש: מדי יום, לאחר המקלחת משחי את הברונזר בקרם על כל אזורי הגוף לתחושה משיית נעימה ומרעננת.
מחיר: 190 ₪ /תכולה: 200 מ"ל

קולקציית ברונזרים- סמקים בגווני קיץ 2012
על מנת להשיג את המראה החם והשזוף הזה פיתח מותג האיפור המקצועי מארה"ב, OFRA Cosmetics USA, קולקציה שובת לב של סמקים משולבים בברונזרים משזפים, המוטבעים בפורמט Marble (פסיפס שיש) ייחודית המאפשרת איזון בין צבעי ורוד, בז', נחושת, אדמה וזהב, לאמירה אופנתית עכשווית.
מומלץ להניח את הברונזר-סומק על נקודות הגובה בפנים על פי שיטת האיפור המורפולוגית המתחשבת במפה הטופוגרפית הטבעית של הפנים: נגיעה של זוהר על גשר האף, עצם הגבה, המצח, הסנטר וכמובן, עצמות הלחיים ועצמות הבריח, תעניק מראה חושני וקורן לכל אישה ונערה.
184 ₪ / תכולה : 10 גר' נטו באריזת קומפקט עם מראה פנימית ותא לפאף
                                                
                                       למדתי שתמיד צריך לתת הזדמנות למשהו חדש ולא מוכר.
ניתן להשיג בבתי הספר המובילים ללימודי האיפור ברחבי הארץ. ובקרב מאפרים, קוסמטיקאיות ובתי ספא נבחרים. טלפון לבירורים והזמנות  08-9205945ובאתר האינטרנט: www.ofracosmetics.co.il

תגובה 1:

  1. הברונזר נראה מעולה. היתי שמחה לנסות אותו, אבל חבל שהמחיר כל כך גבוה.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...