יום שבת, 31 במרץ 2012

פוסט אורח -"נעליים קונים מהר...וגרביים לא חסר"... מאת שרון חזום סטייליסטית אישית

נעליים קונים מהר?!?!?!

כן, וכמה שיותר....

האם גם אתן בנות מצאתן את עצמכן לא אחת טוענות שאתן מכורות לנעליים???
מה זה אומר עלינו?
האם זה אומר עלינו משהו כשיש לנו "9,000" זוגות נעליים בארון?







האם גם אתן כמוני, מוצאות צידוק לכולן: לאלו של הקפה של הבוקר, אלו של סיבוב אחה"צ ואלו של שעות הערב, אלו של אירועי ה"סטייל", ו"רחמנא ליצלן" דואגות שיהיו כמה שיותר מכל דבר, העיקר...שלא יחסר ?!!?!
אני אישית מהמכורות קשה לנעליים ויש לי אפילו "פטיש" לעקבי "סטילטו" גבוהים במיוחד, וכאלה "מוזרות" עם אמירה, כאילו צועקת דרך הרגליים: "תיראו אותי, אני??? מיוחדת !!!

מסתבר שה"סטילטו" הן טרנד בלתי חולף בעולם האופנה ותמיד מסמלות נשיות, אבל תודו שיש בזה משהו כיפי, לעלות על הגובה הזה ולצעוד בהן לא רק במסלולי האופנה, אלא גם במדרכות של ת"א...ולהרגיש בהן הכי סקסית בעולם סטייל "אה-לה - בורלסק" .


ואפילו אני בגילי ה"מוקדם", מדלגת בהן - אהובותיי ה"סטילטו", כאילו היו נעלי נוחות של "טבע נאות" ועושה איתן הכל, אבל ממש ה- כ - ל !!!

בדיוק כפי שזה נשמע - הזוי!!!




















ואז תמיד מגיעה השאלה מאיזה חכמולוג/ית: "אבל את גבוהה, למה את צריכה את כל הגובה של העקב הזה"???

חמודה שלי, אולי כי זה נשי? אולי כי ככה היא מרגישה על ה"גובה", ואולי....
אולי....כי זו פשוט אני ??!!!!!

אז למה לכל הרוחות צריך להתנצל על זה? :-)


לעמוד הפייסבוק של שרון חזום כנסו כאן


                                                    שבוע קסום עם המון בשורות טובות !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...