יום רביעי, 9 במאי 2012

תחרות !!!! - גם אני ממחזרת ואתם?

תחרות "שמשב", שבסופה יזכו שני גולשים במגש גבינות מהודר ומעוצב מבית "נגאיה" אתם אולי לא זוכרים את הימים שבהם לא ייצרנו "זבל" מכיוון שזה היה מאוד מזמן, אבל כן, תתפלאו, הייתה תקופה כזו, ויש עדיין מקומות בעולם בהם מנהלים "משק סגור" בו לא מייצרים בכלל פסולת.
אחריה, הגיעה המהפכה התעשייתית, התחלנו לייצר ולמכור המון מוצרים ויחד אתם לזרוק הכל בלי אבחנה בכלל.
לאחר מכן, התוודענו לכך שלא כדאי לזרוק הכל והתחיל החינוך לאיכות הסביבה ועמו גדלה ההבנה שאפשר למחזר. אז התחלנו למחזר חומרים כמו : נייר, פלסטיק, זכוכית ועוד היד נטויה.
ובימינו אנו עושים קפיצה נוספת לשלב חדש בו מתחילים לשמשב (מהמילה שימשוב – צירוף של שימוש ושוב). לשמשב משמעו לעשות שימוש חוזר בדברים.
לדוג' להפוך את הצנצנות הריקות בבית לכוסות שתיה או לצנצנות תבלינים, את הפחיות לעציצים, לקלוע תיקים משקיות ניילון משומשות, ובגדול  - לגרוס צמיגים ישנים ולהשתמש בפתיתים הגרוסים כרצפה בגני משחקים, ועוד ועוד.... ישנן היום כמה חברות בינלאומיות גדולות המחפשות ומוצאות דרכים לעשות שימוש חוזר בכל הפסולת הביתית, בקרוב, אנו מקווים, נרגיש את פועלם גם אצלנו בישראל.
אנחנו מזמינים אתכם לתת כאן רעיון מקורי ויצירתי לשמשוב שיישמתם בביתכם ולהעלות תמונה שמדגימה אותו.

שתי התמונות שיקבלו את מספר הלייקים הגבוה ביותר יזכו את שולחם במגש מהודר מזכוכית ממוחזרת בדמות בקבוק יין מתנת "נגאיה" (דוג' של הפיכת מוצר שהגיע לכאורה לסוף ימיו, בקבוק יין/בירה, ובתהליך פשוט הופך למוצר אחר).

התחרות מתקיימת עד 16/5 בשעה 12:00


קישור לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/nagaya.co.il

                                                                             בהצלחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...