יום שבת, 20 באוקטובר 2012

Ukrainian Fashion Week; day 1 - part two

ערב טוב!
מתחילה בהכנות לערב שבוע האופנה.
הכנתי כמה סטים של אאוטפיטים כבר מישראל, עכשיו אני צריכה רק להחליט מה לבחור?
אני נורא סקרנית לדעת איך המקומיים מתלבשים לאירוע מהסוג הזה. 
יצאנו מהמלון לכיוון המיקום שבו האירוע מתקיים שמו מסטצ'קי ארסנל "Мистецький Арсенал " מעין אנגר מקומי שבו מארחים אירועי אופנה, תערוכות אומנות ועוד.
כשהמונית התקרבה למקום הלב שלי פעם בחוזקה מאוד התרגשתי.
זו בפעם הראשונה שלי שאני מוזמנת לאירוע מסוג זה בחו"ל מקווה שהכל יעבור בשלום ואני יפיק את המרב ויכיר אנשים מעניינים.
אומרים שאין חוויה טובה יותר מראות עיניים - זהו סרטון וידיאו שחברתי אנה שהיא בלוגרית מובילה באוקראינה הכינה.

                                                              Welcome to UFW

הכניסה היתה מאוד מאירה פנים, אנשים יפים,דוגמניות,סלבס מקומיים שאת חלקם שאני מכירה בפנים מתוכניות טלויזיה המקומית שמשודרת גם אצלנו בישראל,הצוות שארח אותנו קבל אותנו בסבר פנים יפות נורא שמחו כשהגענו, דאגו לשאול שהכל בסדר והטיסה עברה בשלום.
אני ומארגנת שבוע האופנה אירינה דנילבסקי ואלכס המהממם מנהל מותג PODOLYAN

אינגה וישנבסקי,מנהלת יח"צ שבוע האופנה ליטל ואני
קיבלנו תיק עיתונות שהיה בשפה האוקראינית ומתורגם גם לאנגלית ותג עיתונאי לכניסה חופשית במתחם ולתצוגות. בתוך התיק היו הזמנות שונות לתצוגות ובציון מיקום, נדהמתי לראות שבכולם אנחנו יושבות בשורה הראשונה כל מה שהצלחתי להוציא מהפה זה רק WOW.


בלי לשים לב צולמתי גם לכתבה של המגזין המקומי מעין גיא פינס אוקראיני - סרט פרסומת...



                                                              וזו רק הטעימה מהיום הראשון ...
                                                                    



 

 

 

2 תגובות:

  1. היית נראית באירוע מיליון דולר (ציטוט רני רהב)!!! מחמיא לך לבן ושני החלקים של החולצה והצאית מאוד אבל מאוד מחמיאים לך. את צריכה ללבוש יותר גוונים של לבן וקרם

    השבמחק
  2. יפה שלי..... את נראית מעולה!
    ידעו את מי לשלוח לשבוע האופנה - מפרגנת לך בטירוף!

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...