יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

Israeli Designer - Hagit Tassa בלוג אופנה ולייף סטייל


 שם ששווה להכיר בתעשיית האופנה הישראלית, המעצבת חגית טסה.
צילום : אלון שפרנסקי

"לפני כל עונה חדשה יש את התקופה בה הראש לא מפסיק לחשוב על ההשראות מהן אני יוצרת את הקולקציה הבאה. ההשראה יכולה לבוא מהמקומות הכי לא שגרתיים בעולם, טיול בארץ או בחו"ל, לפעמים היא מגיעה מאירוע מסוים שהייתי בו או מפגש עם אדם מעניין ואפילו מתוכנית טלוויזיה. העיקר שבסופו של דבר אני ארגיש את ה"קליק" הזה שבא מהבטן ואומר לי שזה אכן זה. פרויקט מציאת ההשראה הוא ארוך וברגע שאני מרגישה שמצאתי, אנחנו מתחילים לעבוד".

I was werning
shirt - HAGIT TASSA
shoes - ZARA
pants - MANGO

המעצבת חגית טסה, משיקה בימים אלו קולקציית סתיו חורף 2012-2013 שמעוצבת בהשראת מהפכת האופנה של תחילת המאה ה-20. המעבר בין המראה הצמוד לרחב, מהחנוט לחופשי והאוורירי.
תקופה זו מאופיינת באינטרפטציה נשית לאופנת גברים, אשר באה לידי ביטוי בגזרות רחוקות מהגוף במקום המחוכים הצמודים, במכנסיים מעוצבים במקום שמלות וחצאיות עמוסות בד ובבדים קלילים. זוהי גם האג'נדה העיקרית של המעצבים הגדולים של תחילת המאה.

הקולקציה מיוצרת כולה כחול לבן בישראל והמסע לעיצוב הקולקציה עובר דרך חיפוש אינטנסיבי של בדים שתואמים הן להשראת הקולקציה והן לצורכי הגזרות. הבדים מיוצרים באיכות גבוהה מאוד, נוחים ונעימים למגע, מחמיאים לגוף האישה ומתאימים לאקלים הישראלי.

                                                           טווח מחירים :  269-899 ₪.
                               טווח מידות: חולצות: 1-4,שמלות: 1-3,חצאיות: 1-3, מכנסיים:0-5, ג'ינסים: 0-5.

                                                                 שופינג נעים  : ) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...