יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

Keep Calm and Wear Kardashians Kollection - Fashion & LifeStly blog

שבוע שעבר הוזמנתי להשקת הקולקציה הייחודית שעיצבו האחיות קרדשיאן (קים,קורטני וקלואי) למותג דורותי פרקינס.
הרבה גלאם ושיק יש בקולקציה הנוכחית, קולקציה שעוצבה לכל המידות ומתאימה גם לכל כיס.
איך שנכנסתי למתחם הקולקציה, התחלתי להעמיס מלא פריטים ורצתי לתא המדידה, בדרך, הבחנתי בליין הג'ינסים שעיצבו האחיות כשלכל ג'ינס הוצמדה תווית עם שם האחות שאחראית לעיצובו.


חוויית המדידה היתה ממש חגיגה שנחגגה עם חברותיי הבלוגריות (גברת קאופמן וריי שגב), כמו שניתן להתרשם בתמונה...
 

הקולקציה תכיל מעל 100 פריטים בעיצובן הכוללים פריטים אלגנטיים בגזרות מחמיאות ושמלות ערב המייצגות את האופי של כל אחת מהבנות.

הקולקציה מאמצת את הגלאמור שיק של קים מהשטיח האדום, השיק הבוהמי של קורטני והסגנון הנועז של קלואי מהמראה הטרנדי ועד למראה המחויט.


הקולקציה כוללת גם תיקים מדהימים ליום וללילה. תיקי אוברסייז או קלאצ' עם נצנצים היוצרים טוטאל לוק מושלם הנותן לכל בחורה בטחון להפגין את הסטייל שלה

טווח מחירים: חולצות: 249-299 ₪/ מכנסיים: 269-31 ₪/  ג'ינסים: 269-319 ₪/ חצאיות:   269-319 ₪/ שמלות: 339-419 ₪ / ז'קטים: 419 ₪/ תיקים: 209-249 ₪
ניתן להשיג בקניון שרונים, קניון ארנה ופארק הקרח באילת.
ולמי שלא ממש מכיר ??? אז קצת על האחיות קרדשיאן: 
קורטני קים וקלואי, כוכבות סדרת הריאלטי "משפחת קרדשיאן בערוץ E. לסדרה היו עד כה 7 עונות ו-3 סדרות ספין אוף. היא שותפה בבוטיק הבגדים "D-A-S-H" ביחד עם אחיותיה קורטני וקלואי.ב-2010 קים ואחיותיה, קלואי וקורטני, הוציאו אוטוביוגרפיה שנקראת "Kardashian Konfidential", ובישרו שהן מתכננות להוציא קו אופנה משלהן.
באביב 2010, היא ואחיותיה השיקו קו אופנה עבור החנות "bebe". בדצמבר 2007, קרדשיאן הצטלמה בעירום למגזין פלייבוי.בפברואר 2008 היא נבחרה להיות הפרזנטורית של "Bongo Jeans". היא מדגמנת לקולקציית הבגדים של "טראוויס בארקר" "Famous Stars and Straps". ביולי 2008, קרדשיאן הודיעה בבלוג שלה שהיא עובדת על הפקת בושם משלה, שיושק ב-2009. הבושם, "Kim Kardashian", שוחרר לחנויות בארצות הברית בפברואר 2010, ויצא בקנדה ב-4 במאי של אותה שנה.
מחודש מרץ 2009 קים קרדשיאן היא אחת מהמייסדים והסטייליסטית הראשית ShoeDazzle". ב-9 באפריל 2009, קרדשיאן השיקה סדרת תכניות כושר לדיוידי, "Fit In Your Jeans By Friday", עם מאמני הכושר ג'ניפר גאלרדי ופטריק גודאו.
בנוסף לעבודותיה השונות, קרדשיאן גם מעצבת תכשיטים עם אחיותיה, קורטני וקלואי. השלוש השיקו ליין תכשיטים במרץ 2010. הליין משקף את המורשת הארמנית של קרדשיאן. באוגוסט 2010, קרדשיאן הוציאה הודעה לתקשורת שהיא ואחיותיה ישיקו קו אופנה נוסף, "K-Dash" ב-10 בספטמבר 2010.
ביולי 2010, סניף מאדאם טוסו בניו יורק הוציא בובת שעווה של קרדשיאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...