יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

ג'ימי ג'ו הבושם החדש שלי

JUMMY CHOO

בכל פעם שאתן שומעות את השם ג'ימי צ'ו, מה הדבר הראשון שאתן חושבות עליו?
גם אם אתן לא נחשבות לפאשניסטיות גדולות, קרוב לוודאי שתאמרו "נעליים".
חלק גדול מכך נזדקף בוודאי לזכותה של שרה ג'סיקה פארקר, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", שחיבבה מאד (בלשון המעטה) את נעלי המותג. מאז הסדרה, צבר המותג לעצמו שורה שלימה של חסידות מפורסמות לא פחות, כמו מריל סטריפ, סנדרה בולוק, מדונה ואפילו הגברת הראשונה של ארה"ב – מישל אובמה.
מה שהחל כיוזמה משותפת בין תמרה מלון - מייסדת המותג והמנהלת האמנותית שלו, לבין ג'ימי צ'ו (כן כן, הוא אדם אמיתי) - סנדלר ממלזיה שפגשה בלונדון, הפך לשם דבר, או אם תירצו - למעין תופעה פנומנאלית, הגורפת לקופתה מיליוני דולרים. בשנת 2010 נבחר המותג ל"מותג הנחשק ביותר" בבריטניה. למרות שהמותג המשיך תמיד למכור נעליים, לאורך השנים הוא הרחיב את תחום עיסוקו והציע מוצרים נוספים הכוללים תיקים, מוצרי עור, צעיפים ועכשיו גם בושם.


הבקבוק של הבושם, כמו גם האריזה שלו, מהווים ביטוי וסמל ליוקרה של ג'ימי צ'ו. זוהי יצירה המושפעת מטעמה האישי של תמרה מלון וחיבתה לעתיקות ולעיצובים מודרניים כאחד.

נעלי ג'ימי ג'ו

את קמפיין הפרסום לבושם מייצגת לא אחרת מאשר תמרה מלון בעצמה, המהווה השראה לאשה של ג'ימי צ'ו. למעשה, תמרה היא-היא ג'ימי צ'ו בעצמה – המהות של המותג: יפהפייה עוצרת נשימה, עוצמתית, אשת עסקים בינלאומית, אם ואייקון עולמי של סטייל וסגנון חיים עתיר סממני יוקרה.

הבושם נמכר בישראל והוא מגיע בשני גדלים: 60 מ"ל א.ד.פ (464 ₪) ו-100 מ"ל א.ד.פ (630 ₪).
להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...