יום שישי, 27 בינואר 2012

אתן מוזמנות לביקור

ורוד פוקסיה, יחס אישי, אסטטיות, אלגנטיות ולוק שמושך את העין.
הדבר הראשון שבטח חשבתן, הוא שאני מתארת את עצמי J אז זהו...שכמעט צדקתן.
לאחרונה הדפסתי כרטיסי ביקור חדשים
(אתן מוזמנות להתרשם מהתמונה)

צילום - Rene Braun




 ורציתי להעביר בהם את המהות שלי, או יותר נכון את התמצית הבלוג שלי.
כמו שאני כותבת לכן, מייעצת וממליצה על דברים מנקודת המבט המקצועית והאישית שלי,

כך חשוב לדעתי לשדר זאת גם כלפי חוץ. בסופו של דבר, הבלוג שלנו נכתב על סמך התנסויות,

חוויות, מוצרים ורכישות שעשינו מחוץ לעולם הווירטואלי.
כרטיס הביקור שלי חייב לשדר מי אני. כרטיס הביקור שלי, חייב לשדר מי אתן

                                           שלכם,

                                  אשמח שתצטרפו אלי גם בפייסבוק -  Matryoshka

2 תגובות:

  1. תתחדשי על הכרטיס. נראה מצוין. מתי אני מקבלת אחד למזכרת?

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...