יום שישי, 18 בנובמבר 2011

Dance make me smile

הריקוד הוא חלק ממני, מאז שאני זוכרת את עצמי היתי רוקדת, בבית מול המראה והיכן לא, כל מפגש משפחתי היה מלווה בכריאוגרפיה שהכנתי ועושה להם הופעות, חוגי הריקוד שאמי התמידה לקחת אותי עוד בתקופת הגן ואפילו תחרויות בין עירוניות בין גני ילדים  הובילו אותי לזכייה במקום הראשון בגיל שש בריקוד "למבדה".

כשעליתי לארץ בגיל 10 קצת זנחתי את תחביב הריקוד אבל האהבה שלי עליו תמיד נשארה.
אני לומדת בסטודיו של קרן אורון ורציתי להמליץ לכל אותם בנות שאהבת הריקוד בדמם ובנשמתם ולא עושות אם זה כלום
אף פעם לא מאוחר!!! ללמוד גם בשביל עצמך, הגיזרה, בשביל הנפש, החיוך : ) !
                                     
                                                           במקום שעת הליכה - שעת ריקוד !!!



היא החזירה לי את החיוך לפנים ...
היא נולדה לרקוד כך יגידו לכם כל מי שסביבה , שמה קרן אורון היא רקדנית MTV לשעבר היום היא הכוהנת הגדולה של הריקוד בישראל כך כתבו  עליה "במקומון ת"א".

קרן, מופיעה בארועים יוקרתיים וידועה בסגנונה האישי והיחודי. מורה מקצועית, כוראוגרפית ובעלת ניסיון רב בתחום הריקוד והלימוד. מייסדת הריקוד הנשי בישראל והוציאה כעת את הדי וידי הראשון מסוגו בארץ לנשים ...
קרן שהלכה בעקבות ג'ין פונדה וכרמן אלקטרא מאמינה בשיטה של לרקוד לדרך חטובה ..שעורים שמתאימים לכל אחת ואחת .
הדי וידי הראשון הוא אמון מצוין מהבסיס לכל נערה ואשה בכל גיל וללא שום רקע מוקדם .עוד פתרון כייפי וחדש בארץ עכשיו גם לרקוד מהבית..עוד פרטים באתר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...