יום שלישי, 28 בפברואר 2012

לכל אחד יש את האחת שלה !


                                        אמא, אחת ורק אחת הפוסט הזה מוקדש לך ביום  האהבה!



אני ואמי - שהיא כל עולמי!
 הפילוסופיה של אסתי לאודר, "כל אישה יכולה להיות יפה", היא אמת אוניברסלית המעצימה נשים ברחבי העולם. ואולם, לכל אישה גישה ייחודית משלה ליופי. לאחר מחקרים נרחבים בקרב צרכניות רבות, גילינו באסתי לאודר שישנן נשים מודרניות המחפשות גישה פשוטה לטיפוח היופי – נשים המחפשות מענה בקרם  אחד לכל התועלות, המטפל בכל צרכיו המשתנים של העור. בהשראת ממצאים אלה ומחקר גנטי חדשני, אסתי לאודר משיקה את קרם האנטי אייג'ינג הגלובלי הראשון שפותח במיוחד עבור נשים אלו: קרם פורץ דרך, עתיר ביצועים, רב תכליתי, וכל כך יוצא דופן עד שאי אפשר שלא לקרוא לו

                       REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING CREME

שבוע שעבר הוזמנתי להשקת הקרם  החדש מבית אסתי לאודר
קרם לחות חדש לכל התועלות  – מטפל בכל סימני הזמן מעניק לחויות ומחייה את העור מחדש. 
שאלתי את עצמי  למה הכוונה ב-"אנטי-אייג'ינג גלובלי"ויש? מנהלת ההדרכה, שרון גוטליב  הסבירה לי על ההליך כולו, ובעיקר- על ההבדלים בין המכשיר הזה למקביליו בשוק. ... ועוד.

אני ושרון גוטליב מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר ישראל




מתחם קסטיאל ת"א
 
משמעות המונח "גלובלי", המשמש בשווקים האירופאים, היא "מקיף" או "כולל". מכאן ש"קרם אנטי-אייג'ינג גלובלי" הוא קרם שמטפל בכל הסימנים הרבים של ההזדקנות בבת אחת. לדוגמה, REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING CREME הינו בעל היכולת הייחודית לא רק להגיב לצורכי העור המשתנים עם הגיל, אלא גם לעמוד בפני סימני ההזדקנות, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן המוצקות, עמימות ויובש קרם נועד למלא את צרכיה של כל אישה המחפשת מוצר שמתמודד עם סימני ההזדקנות הרבים. קרם זה, מתקדם ורב- תכליתי לא רק מגיב לצרכיו המשתנים של העור אלא גם מעכב את סימני ההזדקנות הרבים, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן מוצקות, עמימות ויובש.


הדבר היחיד שעבר לי בראש זו דמותה של אמי,  היא אישה מאוד מטופחת ששומרת על עור הפנים שלה מידי יום יום ויש לה תכשיר לכל אזור בפנים, וכשאר אמרו שהוא מתאים לנשים עצמאיות,שיודעות מה הם רוצות, לא חשבתי פעמים וידעתי שזאת הולכת להיות המתנה שלי לאמי.
כשהגעתי הביתה הענקתי את השקית עם הקרם לאמי והיא ישר אמרה לי אבל יש לי קרם פנים טוב שאני משתמשת!!!
אמא פולניה\רוסיה תמיד יש לה מה להגיד אבל בקשתי ממנה שתתנסה בו ותגיד לי את החוויה שלה ממנו.
הסברתי לה בקצרה את מה שלמדו אותי אודות הקרם בהשקה, כי ישר ידעתי שיבואו השאלות של מה ואיך ולמה?

מתי יש להשתמש בקרם? יש להשתמש בבוקר וערב על עור עור פנים נקי. ניתן גם למרוח אותו מעל סרום התיקון  Advanced Night Repair.


האם הנוסחה מתאימה לכל סוגי העור?
מתאים לכל סוגי העור. הוא אינו גורם להופעת אקנה, נבדק דרמטולוגית ואופתלמולוגיה ואף עמיד בכל תנאי מזג אוויר.

את אמת לא ציפיתי שהיא תחליף את הקרם שלה, אבל קצת יחס,  באותו הרגע השיחה עברה לנושא אחר.

כעבור מספר ימים שכחתי מזה בכלל והיא פנתה אלי בוקר אחד ואמרה לי "את יודעת איזה טוב הקרם שהבאת לי? הוא ממש מותח את העור ועושה תחושה נעימה לאורך כל היום.

הקרם כבר שבועיים בשימוש
נכון שיש בפנים שלי שינוי?"
מאוד שמחתי שלמרות שהיא בהתחלה עשתה פרצוף- שאין מצב שהיא תשתמש במוצר חדש ותחליף את הקבוע- בלי שכנועים שלי היא אכן ניסתה את המוצר וגם שמחה בעקבות השימוש.
כדברי אמי " ממליצה לנשים בגילי (אמי בת 52) להשתמש בקרם הזה המרקם שלו מאוד נעים וריח טוב,הוא קליל על  העור ואינו שמנוני.

והודתה לי שחשפתי אותה למוצר. היא כמובן כבר משתמשת בו שבועיים וממשיכה....

אז אולי באמת שווה לתת להזדמנות למוצרים חדשים.


                                  ונסיים בשיר "תישאר צעיר לנצח" של רמי קלינשטיין


                                              ביקרו באתר של אסתי  לאודר

2 תגובות:

  1. Thank you so much for the nice comment on my blog. I hope to see more of yours in the future. I just need to get this page translated somehow!

    השבמחק
  2. גיליתי מאיפה קיבלת את החן והיופי

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...