יום שלישי, 6 במרץ 2012

תאונות שופינג

לכל הבנות שחיכו שאעשה סדר בארון, באמת הגיע הזמן, אני פשוט מוצאת את עצמי ישנה בחדר ארונות ולא נגמלת מלחזור עם שקיות של קניות הביתה.

ביום חמישי האחרון קיבלתי טלפון מחברתי, יונה עם הצעה שלא יכולתי לסרב לה
"בואי נארגן מכירת בגדים ביתית ואת הכסף נתרום לעמותה" ( ששמה לא יפורסם מטעמי צניעות).
לא חשבתי פעמיים ונרתמתי למשימה הכל מרוח טובה ובספונטניות מוחלטת, הוצאנו את כל תאונות השופינג שלנו למכירה.
מכיוון שתיתנו במידות הנכונות כמו שחילכן בטח יגידו אז המכירה כוונה  לבנות  שמידותיהם 38 שמלות/חולצות/תיקים /תכשיטים ועוד...
במחירים של מ- 10  שקלים עד 100 והכל בשביל מטרה טובה כל ההכנסות ילכו  לתרומה.


יונה שהרבני

נפגשנו בבוקר לקפה ועוגה שיונה חברתי הכינה, היו 3 סוגי עוגות מאוד טעימות. (תמונות בהמשך.. ומתכונים לבקשתכם).

וגם כל אחת מהבנות התחדשה בכמה פריטים.
אני, חנית ויונה = צוות לעניין
 אני התחדשתי בחולצה שאפילו לא הספיקה לחדש אותה עם אטיקט עליה מלונדון

וג'קט מZARA בצבע לבן שממש רציתי אבל הוא עולה 400 ₪ ואני רכשתי אותו במכיר מציעה 80 ₪
הכרתי אנשים חדשים וזה היה מאוד שווה להעביר את יום שישי הקריר בחברת חברות מפרגנות.

בעקבות המפגש נולד לו רעיון, לפני חג הפסח לקיים "מסיבת החלפות" – פרטים בפוסט נפרד בעוד כמה ימים תמשיכו לעקוב.

תגובה 1:

  1. אני מאוד אוהבת לקנות מיד שנייה.
    אפשר להשיג שם מותגים במחירי מציאה.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...