יום חמישי, 29 במרץ 2012

נעליים אדומות למי יש ?

כיפה אדומה אני לא, אבל לאחת כמוני שאוהבת את כל צבעי הקשת ובין 50 הזוגות נעליים שיש לי באוסף לא חשבתי על כך שנעליים אדומות יכולות להוסיף, ואם אתם שואלות אז לא סתם נעליים אדומות - נעליים נוחות  ובלי עקבים.


אני ורומי מהבלוג -http://1drrd.blogspot.com
 אם הייתם שואלים את חבריי  בטוח שלא היו זוכרים  את מיכל בלי עקבים, כל נעל אצלי אחת יותר גבוה מהשניה.
לפני מספר שבועות  הוזמנתי להשקת הקולקציה של רשת נעלי האופנה ZAMSH אשר השיקה את קולקציית הקיץ ה- מתובלת במסעדת ד"ר שקשוקה האותנטית 



קולקציית הקיץ של נעלי זמש - "חוות התבלינים" מאופיינת בשלל צבעי התבלינים למיניהם המוכרים מהעולם הגסטרונומי במדינות ובתרבויות ברחבי העולם 

הצבעים העונה הינם: גרגירי חרדל, כמון, כורכום, פלפל לבן, וכן צבעי ורוד פסטל, ורוד, אדום וכן גלישה אל הצבעים המתחברים לטבע כמו טורקיז וחול.

נעליים בעיצוב מינימליסטי בצבעי תבלין מעוררי השראה.

הקווים המינימליסטיים שולטים ברוב הדגמים, והם מזכירים את הקווים היפניים עם תוספות קטנות וקטרצות כמו רקמת פרח בילק האחורי של הנעל, גימור צבעוני, שרוך נקשר בחזית הנעל ועוד..

בקולקציית ZAMSH ניתן למצוא נעליים בגזרת מעטפה, נעליים שטוחות במראה סגפני ומעניין, נעליים עם עקב נסתר וכן נעלי עקב המוצעות בגובה של 5-7 ס"מ כדי להעניק לנעל את הנוחות הבלתי מתפשרת.







וששאלו אותי איזו נעל היתי רוצה? ממש לא התבלבלתי ויש לקחתי את האדומות! כי כאלו באמת חסרות לי לאוסף .

ברוכה הבאה -הנעל האדומה הראשונה בארון שלי


הבטנות של הנעליים מושקעות ומביאות איתן רוח קיצית קלילה כשעליהן מודפסים פרחים קטנים בצבעי פסטל, אמירות ומשפטים עם קריצות דוגמת: YOU ARE MY COOL ZAMSH


צבעי הקיץ


כל הפריטים עשויים עור איכותי.

מחיר לצרכן: החל מ 249 ש' ועד 399 ש'.

להשיג ברשת חנויות ZAMSH ברחבי הארץ.

ולקינוח זכיתי לציור חינה על היד ...שהשרידים שלו עדיין נשארו על היד שלי .
התפנקתי בציור חינה מושלם שהחזיק לי שבועיים.


סופ"ש מקסים






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...