יום רביעי, 2 במאי 2012

ג'ייד משיקה מסכת יופי ולחות ללא שטיפה

מסיכה ללא שטיפה? את זה עדיין לא שמעתי ..

התחלה מעניינת רשמו את השם לפניכם HYDRA SUBLIME BEAUTY MASK

מסכת יופי מרעננת, המשלבת שפע תמציות צמחים, מסייעת בהגברת לחות העור, שומרת על מיצוקו ומשיבה לו ברק טבעי וחיוניות.

חיזוק ומיצוק העור - התערובת העשירה של תמציות הצמחים מסייעת לטיפוח העור ומעניקה לו מראה קורן וחיוני: שמן רוז היפ, שמן נר הלילה, שמן חוחובה, שמן זרעי בוראז', שורש אכינצאה ותמצית לחך, כמו גם גוג'י ברי העשיר בוויטמיני B ו- C, מעניקים הגנה נוגדת חמצון ומאיצים תהליכים טבעיים של התחדשות הקולגן.

לחות חיונית לעור - קומפלקס הלחות, חומצה היאלורונית וחמאה שיאה מרווים את העור בלחות ותורמים למראה עור גמיש ובריא יותר. המרקם המועשר בניחוח עדין עוטף את העור בתחושת נינוחות ומותיר אותו רך כמשי, אחיד ובוהק ביופיו.

הוראות שימוש: מרחי שכבה דקה על עור פנים נקי ועסי בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה.


 

 ישר חשבתי שהיא יכולה  מאוד לתאים ללו"ז הצפוף שלי,כמו שאומרים על הדרך, נוחה לנסיעה בתיק ( מגיעה בשפורפרת בכמות של 75 מ"ל) וקלה לשימוש.
המרקם שלה ג'לי בצבע ורדרד עם גרגירים עדינים  וריח אביבי.
נסיתי אותה על פני, השתמשתי בכמות ממש קטנה והיא הספיקה לכיסוי משטח כל הפנים.
קטנטן ונוח


המסיכה נספגת תוך דקות אחדות ומשאירה תחושה של עור נעים למגע ורענן.
אהבתי את ההרגשה אחרי השימוש במסיכה והיא בהחלט יכולה לשמש לי תחליף לקרם לחות לשעות היום. 
אפשרי להשתמש איתה בהתאם לצורך אני החלטתי להשאיר אותה בתור צ'ופר למצבים שהם אני לא מספיקה לעשות את המסכה הקבועה שלי.
ממליצה לנסות את המוצר אולי גם בשבילכם היא יהיה פק"ל  כיסים.

 

2 תגובות:

  1. אהבתי את העיצוב הנקי.
    מה המחיר שלה?
    אני דבקה במסיכות של שיסיידו ולנקסטר, אבל פק"ל כיס נשנע טוב...

    השבמחק
  2. אצלי היא בתיק כפק"ל כמו שאמרתי, היום בבוקר במשרד מרחתי לי אותה דקה והיא נספגת ויש תחושה מאוד קלילה ונעימה על הפנים המחיר שלה לצרכן 149 ש"ח ניתן להשיג ברשתות הפארמים.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...