יום ראשון, 20 במאי 2012

החודש עושים שופינג בכיכר

מי מאיתנו לא חולמת על שופינג ברחובות ניו יורק, והינה הגיעה לה הזדמנות פז להתחדש  לכל אחת מאיתנו בפריט מהקולקציות של מעצבי העל. והפעם זה לא כזה יקר כמו שחשבתן אלה ב80% הנחה.
אני נותנת לעצמי הזדמנות ללכת להציץ מה יש שם מעניין וגם אתן מוזמנות.

אז כבר אמרנו שברחוב הקניות היקר בישראל, בכיכר המדינה, תחל מכירה מיוחדת וחד פעמית, למשך  לחודש ימים:  כל מעצבי העל והמותגים הבינלאומיים המובילים ימכרו עד 80% במסגרת מבצע הsuper sale , בבית האופנה 6  AMOR, הנמצא בבעלות נשות העסקים מירי חבס ודנה ואונגר.

כמו בבירות האופנה בעולם: פריז, מילאנו, ברלין ולונדון, שהחלו בימים אלה את הסנונית הראשונה של מבצעי סוף עונת הקיף של גדולי מעצבי העל ומותגי אופנת הפרימיום, כך גם בישראל בבית האופנה AMOR 6, בככר המדינה, המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגי מעצבי על בינלאומיים ביניהם: רוברטו קוואלי, פנדי, דולצ'ה וגבאנה, מיסוני, איזבל מארנט, ונסה ברונו, קורנט אליוט, אליס ואוליבה, גוזף, קלואה, פול אנד גו, ברברה בואי, פדרו גרסיה, קריסטן לבוטן ועוד.

בין הפריטים הנמצאים במבצע, ניתן להשיג מגוון רחב מקולקציות קיץ 2012 לנשים המורכבות ממגוון שמלות ערב באורכים שונים- מיני, מידי ומקסי, חצאיות, ג'ינסים, גופיות, ז'קטים, חליפות וכן אקססוריז מגוונים דוגמת בגדי ים, שמלות חוף, נעלים, צעיפים, כובעים ועוד.







דוגמאות של מחירי המותגים:
מכנסיים -  החל מ – 299 ₪.
שמלות - החל מ – 999 ₪.
נעליים - החל מ – 499 ₪.
חולצות - החל מ – 399 ₪ .
ג'קטים – החל מ – 599 ש"ח.
תיקים – החל מ – 999 ₪.



המבצע יתקיים לחודש ימים בלבד! 
החל מה - 16.5.12 עד ה-  15.6.12 או עד גמר המלאי

המבצע יתקיים ב- AMOR  קז'ואל – ה' באייר 6 תל-אביב


תגובה 1:

  1. אז הלכתי ביום שישי,עד שלגמתי את הקפה (שאני לא מוותרת עליו בשישי) כבר סגרו את החנות :(

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...