יום שישי, 25 במאי 2012

Happy whait holidays

לכל אחד מאיתנו  יש חג שהוא המועדף עליו, אצלי זה שבועות אולי בגלל שאני אכלנית  של מוצרי חלב?! ואולי לא...
תאמת לבן זה צבע שמשדר רוגע, שקט, ואין אחד שאין לו בגד בצבע הזה בארון מהפריט הכי קטנטן ... אכן..


אז לכבוד החג אני רוצה לאחל לכל קוראי חג שמח!!!


ולשתף את המתכון של חברתי אילנה לעוגת הגבינה הטעימה שלה, שהחלטתי הפעם שאני מכינה משהו שונה ממה שאני רגילה.


לגבי ההאוטפיט שלי לחג תצטרכו להתעזר בסובלנות למחר ...


אז בננות למי שבא לה סתם כך להתפנק או לפנק את הסובבים תוך שעה יש עוגה, מצרפת לכם גם את המתכון.. במידה ויהיו שאלות או טענות אני כאן ... גם העוגה שלי עשכיו נכנסת לתנור.







                                                                                בתאבון!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...