יום שישי, 8 ביוני 2012

הפתעה לאור היום !!! - GlossyBox May 2012

GlossyBox  עם תיבת מאי, אשר נחתה על סף דלת משרדי היום.
למרות שקצת באיחור הייתי אומרת,  היום גם אני נחשפת  למיזם החדש /ישן של גלוסי בוקס ישראל
כל כך הרבה מידע שמעתי גם חיובי וגם שלילי  בחודשים שעברו מאז השקת המיזם עכשיו אני רוצה לחוות דעה אישית אודות המוצרים.


 
בהתחלה לא ממש הסתקרנתי מהמיזם האינטרנטי, אבל כשכולם יש למה למיכל לא יהיה.
החלטתי לנסות גם אני את השרות המקסים הזה.
להתנסות במוצרים קומפקטים ולהכירם מקרוב ואז באמת להחליט מה מתאים לי ואולי לגלות מוצרים חדשים שלא ממש הייתי מגיעה אליהם.

מי מאיתנו לא אוהבת שמפתיעים אותה, לקבל קופסת מתנה ועוד בצבע ורוד? אבל הפעם היא לא היתה ורודה אלא בצבע בז' לכבוד חג השבועות.
לפתוח אותה במלוא הסקרנות בתקווה שאת בין הראשונות שהמשלוח מגיעה אליה  ולא לראות את זה בפייסבוק שכולם כבר פרסמו .
הקופסא כוללת 6 מוצרים, בניהם דוגמית בושם מוצר אחד בגודל מלא וכל השאר דוגמיות , בנוסף כל מי שקיבל  את קופסת מאי קיבלת כרטיס יחיד  לביוטי סיטי, המתקיים מידי שנה בחסות סופאר פארם.


 
פרוט המוצרים
תרחיץ גרגרים לנטרול ברק של Clean&Clear
מוצר בגודל מלא – 150 מ"ל. המחיר שלו בד"כ 42 ש"ח אבל יצא לי לראות בפרמים 1+1 .הדבר הראשון שרציתי לנסות זה את המוצר הזה כי במה שהיתי רגילה להשתמש עד עכשיו פשוט נגמר .. אני תמיד נותנת הזדמנות למשהו חדש וזה בול מתאים  לעור שלי הוא תמיד זוהר ומבריק מעודף שומן באזור ה T .
מי הסרה של קליניק
מוצר בגול מוקטן. מכיל 30 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 200 מ"ל ועולה 220 ש"ח לפני הנחות.השלב השני בשיטת שלושת השלבים של קליניק, לא ממש מתאים לעור שלי, אבל האריזה בדיוק מתאימה לתיק הרחצה לנסיעות קצרות.
סרום לעיניים של קליניק
מוצר בגודל מוקטן. מכיל 5 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 16 מ"ל ומחירו 180 ש"ח.מוצרים של קליניק הם תמיד מעולים במיוחד כשהם מגיעים בגודל מוקטן  שמעולה לנשיאה בתיק.המוצרים האלו מרעננים את האזור מתחת לעיניים, ניסיתי, תאמת לא ממש ראיתי תוצאות מידיות  אבל תחושת רעננות כן.
מסקרה High Impact Optimal של קליניק
איזה פיצית, איך אני אוהבת כאלה הייתה לי כזאת מויקטוריה סיקרט שהחזיקה לי איזה שנתיים בתיק היא היתה כפק"ל כיסים ושימשה אותי במקרה הצורך, גודל מלא היא מכילה 8 גרם ומחירה 140 ש"ח.
מייבש לק Seche Vite
דוגמית, אבל אני אוהבת הם תמיד משמשים אותי לנסיעות קצרצרות מכיל 3.5 מ"ל. גודל מלא מכיל 14 מ"ל ועולה בארץ 78 ₪. ממליצה אני אישית מאוד אוהבת את החברה.
בושם ארמני קוד לונה
דוגמית. 1.5 מ"ל. גודל מלא של 50 מ"ל עולה 455 ש"ח לפני הנחות.
אני קצת קשה בבישום יש לי את שני הבשמים שהם המיוחדים לי והם בול עלי. אבל זו הזדמנות נהדרת להכיר בשמים חדשים. אולי אני הוסיף עוד אחד לאוסף הקבוע שלי.

בנוסף בקופסא היו 3 קופוני הנחה  שבהתחלה חשבתי שזה פרסומות לכמה מהמוצרים
אבל כנראה שטעיתי והם הרבה יותר שווים מסתם קופון.

                                                     אני נהנתי  מבטיחה להמשיך לעקוב ולעדכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...