יום שני, 9 ביולי 2012

GLOSSY BOX - קופסת ההפתעות החודשית שלי

גלוסי חוגגת חצי שנה למיזם השיקי שלה –  ואנחנו מתפנקות  יחד איתה .
אני חושבת שאין אחת שקונה מוצר ולא מתלהבת לקבל דוגמית של איזה קרם חדש או מה שלא יהיה במתנה, המיזם של גלוסי פתר לרובנו את הבעיה אז לא תתחדשו בקופסת הפתעות אחת לחודש בעלות סימלית של 75 ₪ תנו צ'אנס.
 אני בזכות הקופסא הזו גיליתי מוצרים שאף פעם לא היתי יודעת על קיומם . לא אהבתם אין בעיה תבטלו !!! אז סגרנו החודש את עושה מנוי ומשתפת אותי בחוויה שלך ?
החודש קיבלתי 6 מוצרים  2 בגודל מלא + בונוס שלחלקכם בטח יראה מאוד מגוחך, למרות שבשבילי הוא צ'ופר! – אל תפסיקו לחייך ותבינו בסוף....


1.      המוצר הראשון הוא גלוס של MAYBELLINE NEW YORK  (גודל מלא)  בצע ורדרד בהיר המתמזג עם גוון השפתיים. אני אישית לא תמיד משתמשת עם גלוס מאז שגיליתי את לובלו תות הכול נשאר מאחור. מחיר מוצר בגודל מלא ל - 6.8 מ"ל / 79.99 ₪

2.      פריימר ג'ל לעיניים של חברת OFRA  - (גודל מלא) – מדגיש ומעצים את גווני הצללית  יחד עם זאת מקבע אותה למקומה לשעות רבות ומונע קפלים על העפעף. עדיין לא יצא לי לנסות אבל נראה לי שהמוצר שווה מאוד אין אחת מאיתנו שלא זקוקה לתכשיר כזה בתיר האיפור שלה ומי שתגיד שלא משקרת....

3.      קרם ניקוי טבעי של Dr. Hauschka   - קרם ניקוי על בסיס שקדים מתוקים בשילוב צמחי מרפא המתאים לכל סוגי העור, ניסיתי!!!  מוצלח ביותר  ובהחלט אני רוצה לקנות כזה בגודל מלא. הפנים שלי  פשוט נשארו זוהרות וחלקות אחרי הטיפול. מחיר מוצר בגודל מלא ל – 50גרם/ 139₪

4.      AHAVA- קרם רחצה קטיפתי – יש לו ריח מאוד עדין , אני אשית מאוד אוהבת את מוצרים שלהם ולא פעם השתמשתי איתם מי שעדין לא ניסה ממליצה בחום בכללי ולא רק על הקרם רחצה . מחיר מוצר בגודל מלא ל – 500 מ"ל/ 50₪

5.      OPI – לק – קטנטן נוח לנסיעות, מתאים לתיק יציאה למי שאוהבת למרוח לק הרגע האחרון על הדרך. מחזיק מעמד והגוון מאוד יפה וקיצי. מחיר מוצר בגודל מלא ל – 15 מ"ל/ 59₪

6.      דוגמית בושם – La Perla  ג'ם נייט – על טעם וריח אין ויכוח ... ניתן להשיג בשרת אפריל מחיר מוצר בגודל מלא ל – 100 מ"ל/ 299₪

7.      צ'ופר!! – קולגייט טוטל – אכן משחת שיניים בגודל מוקטן, כבר שמעתי תלות למה ומה אנשים די להתלונן זה צ'ופר ולי בהחלט זה מתנה כי תמיד אני מוצאת את עצמי מחפשת משפחת שיניים במקומות הכי הזויים ( משרד, טיסה וכו' ) עכשיו יש לי בתיק שפוררת שאין לה משקל ואפילו לא תופסת מקום.

ואם הזכרתי פינוקים אז בהחלט יום כייף במקום השיקי ביותר מלון הרודס ת"א - שם חגגו לגלוסי חצי שנה.
היחס שם מאוד אישי וחמים אני אישית היה לי מטפל שכבר הרבה זמן לא חוויתי חוויה כזו ושמעתי מחברותי הבלוגריות שגם להם היתה חוויה מאוד נעימה. ולי מה שנשאר רק להמליץ :)



דואו הרודס תל אביב: במלון הרודס תל אביב החדש והייחודי, מלון הדגל של רשת פתאל בת"א, ועל חוף הים של תל אביב (מעל חוף גורדון), פועל אחד מבתי הספא המלונאיים היוקרתיים והיפים של העיר – דואו ספא. יום הכיף בספא המלונאי הייחודי הזה, המעוצב גם הוא, כמו המלון כולו, ברוח תל אביב הישנה, כולל עיסוי לבחירה מהמגוון הרחב של העיסויים המקצועיים, ארוחה זוגית מפנקת בכל שעות היום אל מול הים במסעדת המלון היוקרתית, ושימוש במתקני הספא והמלון כולל בריכת מי הים, הסאונה היבשה, והירידה הישירה מהמלון אל חוף הים. ניתן אף לצרף אימונים אישיים בחדר הכושר, השייך גם הוא למתחם דואו במלון, וכן חדר במלון למשך יום הכיף או ללילה.
כתובת האתר: http://www.duospa-herods.co.il/


כתובת: רח' הירקון 155, תל אביב. טל': 03-5222045

לרשת ישנם עוד כמה סניפים שאפרט אודותם בפוסט נפרד בהמשך...

                                קחו פסק זמן ממרוץ החיים, צריך גם רגיעה לגוף ולנפש!

תגובה 1:

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...