יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

תגלית!!! סוף לעקבים שנתקעים בחריצים - "מגני עקב"

בוקר טוב,

הבוקר שלי מתחיל לא לפני שאני נכנסת להתעדכן בידיעות מענינות מכמה בלוגריות שאני עוקבת אחריהן באופן שותף.
הפעם תכירו את הבלוג CHEAP AND GLAMOUR של Giusy Manzella - בלוגרית מאיטליה בת 27, סטודנטית לארכיטקטורה והנדסה, חובבת אופנה, אומנות, מוזיקה טיולים ועוד. 
תראו איזה המלצה מצאתי אצלה בבלוג - " מגני עקב", איך בארץ עדיין  לא חשבו על זה.

ואני תמיד דואגת לנעליים נוחות שמתאימות לכל מיני מקומות בילוי בכדי שהעקב שלי לא יכנס בין החריצים.

היתי חייבת לחלוק איתכם את התגלית! מאוד שימושי נוח וקטן לא תופס מקום בתיק וניתן להשתמש בו במידת הצורך

זה מתאים למועדוני בילוי למיניהם שכל הריצפה שלהם  היא דק לדוגמא: הטיילת בנמל או סתם טיול בדשה או בחוף הים הידדד יש פיתרון מושלם ונראה לי די נוח.


                                                             קיים בשני צבעים שחור ושקוף.
                                           הזמנתי לי זוג לנסות מבטיחה לספר אודות החוויה שלי מהמוצר.

הוא מופץ על ידי חברה אמריקאית, ואת יכול לקנות אותו תמורת כמה דולרים באתר HeelsAbove!

3 תגובות:

  1. מדליק, אהבתי את הרעיון :-)

    השבמחק
  2. היי,
    אפשר לקבל קישור לאתר ממנו הזמנת את "מגיני העקב"?

    תודה,
    מור
    mlanger10@gmail.com

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...