יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

דר' ג'ייקל ומיסטר וואוו / לראות את העולם שמחוץ למסגרת...

אם תחשבו על זה, גם לקיץ האחרון הגענו לאחר מספר חודשים בהם רעננו את ארון הבגדים שלנו, חידשנו את מאגר בגדי הים שלנו וחיטבנו את גופנו על מנת להוציא את העיניים למי שיבהה בנו. לרוב, רק פריט אחד אנו משאירים לסוף, משום שתמיד היה נראה שולי יותר- משקפי השמש. למעשה, בשנים האחרונות הפכו משקפי השמש לסמל סטטוס ולטרנד אופנתי חשוב. משקפי השמש כבר מזמן אינם מספקים רק הגנה מפני סינוור קרני השמש, אלא הפכו פריט הכרחי בקולקציית הקיץ שלנו, שנועד למשוך מבטים של אחרים ולסנוור בחזרה.
רשת משקפי שמש אירוקה מציגה קולקציית משקפי שמש מעוצבים המתאימים לכול אירוע ולכול גיל. קולקציית משקפי השמש של אירוקה מציעה מגוון דגמים שיקיים ומעוצבים המתאימים לגברים, נשים וילדים. לצד היתרון האופנתי, קיימים מגוון דגמים עשויים מעדשות פולורייזד חוסמות סנוור.
במסגרת השקת הקולקציה החדשה מציע הרשת מבצע חסר תקדים: 2 זוגות משקפיים במחיר 169₪ בלבד. המבצע התוקף במהלך חודש אוגוסט בלבד, בין התאריכים 01.08.12 – 31.08.12.
אם פעם שאלנו מה צבע העיניים שלך- היום מעניין אותנו מה צבע המסגרת של המשקפיים שלך!
צילום: קרדיט ערן תורג'מן
  אירוקה: אירוקה הינה הרשת הגדולה בישראל לשיווק משקפי שמש והינה היחידה אשר מתמחה בשיווק משקפי שמש בלבד.

אירוקה מונה כיום למעלה מ- 60 חנויות ברחבי הארץ ומציעה קולקציות של מותג הבית אירוקה EyeWear לצד קולקציות של מיטב המותגים הבינלאומיים ובהם: CARRERA, RAY-BAN ,EMPORIO ARMANI, GIORGIO ARMANI, GUCCI,POLAROID , JUST CAVALL.


וכן המותגים: TOMMY HILFIGER,  BHPCו- FERRE המשווקים בלעדית ברשת אירוקה בישראל.
המסר החדש של הרשת הוא "הרבה יותר דגמים- הרבה יותר מותגים" ומשמעותו שכל אחד יכול למצוא את הדגם שמתאים לו.

תגובה 1:

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...