יום שבת, 1 בספטמבר 2012

"האוסף שלי" בר רפאלי לה.שטרן

 הוזמנתי אתמול להשקת הקולקציה החדשה שהתקיימה במלון הילטון בחנות ה.שטרן בהשתתפות הפרזנטורית בר רפאלי, מדהים לראות כמה הקולקציה אכן משיקה לדמותה של רפאלי צעירה, עדינה, זוהרת קלילה.
קולקציה מיוחדת כוללת מבחר רחב ומיוחד של תכשיטים בשלל עיצובים וסגנונות.
הסדרה כוללת עיצובים עדינים ויום יומיים המאפשרים לכל נערה ואישה ליצור את האוסף הפרטי שלה בהתאם לטעמה וסגנונה המיוחד ולהשלים כל לוק בטאץ' אישי.

לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "ה.שטרן העולמית בחרה בבר רפאלי משום שהיא משדרת רוח נעורים ושמחת חיים ובכך מגלמת באישיותה את דמות הלקוחה הצעירה של ה.שטרן. הנהלת ה.שטרן העולמית עקבה אחר התפתחותה של רפאלי בענף הדוגמנות במהלך השנים והחליטה לבחור בה לקידום הקו הצעיר".


התמונות הונצחו במקור בוידאו שבו "מציירת" רפאלי פורטרט של אישה מודרנית שעונדת את תכשיטי "האוסף שלי" תוך כדי פעילויות שונות ביום שלה. עם הסטיילינג של  לודיווין פוינבלנק הצרפתיה, המפורסמת בעבודותיה בכל המגזינים המובילים בעולם,  נעה בר במהלך היום מלבוש בוקר ספורטיבי של טרנינג אפור עד שמלת ערב שחורה, תמיד עונדת את תכשיטי קולקציית האוסף שלי.


צילומי הסרטון, שצולם באוירת רחוב ניו יורקי מודרני הסבירה רפאלי שהיא אוהבת תכשיטים שהיא אינה צריכה להסיר, תכשיטים שהם ממש כמו עור שני "האוסף שלי, הוא הסטייל שלי" אמרה בר במהלך צילומי הסרטון. "אני אוהבת שהתכשיטים שלי הם חלק ממני" הוסיפה, מה שמחזק את ההזדהות שלה עם הרעיון של הקולקציה.

תגובה 1:

  1. בר רפאלי היא פשוט יפהפיה אמיתית ואין שום סיבה שלא תהיה שחקנית. היא יכולה בכיף להשתתף בכמה סרטים ישראלים ולהמשיך משם ישר להוליווד.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...