יום שני, 10 בספטמבר 2012

חסרת בושה, זוהרת, יוקרתית וייחודית - אנה דלו רוסו ב - H&M

שואפת להגיע לשורה הראשונה בתצוגות האופנה? תאמצי את הלוק של אנה, משקפי שמש תיאטרליים עם מסגרות מוזהבות, שרשראות ועיטורים של בעלי חיים, ונעליים עם עקב הסטילטו, מסנדלים ועד מגפיים בגובה הירך וכמובן  כובעי נוצות ( ולא רק) אשר עוצרים את הנשימה בכל פעם מחדש.


הקולקציה של אנה דלו רוסו עבור H&M היא חגיגה של אופנה.
הקולקציה הסנסציונית מביאה לידי ביטוי את אהבתה של אנה דלו רוסו לקישוטים ואת הטעם האקסטרווגנטי הייחודי שלה. צבעי זהב בוהק וגוונים עזים של טורקיז וכתום.  שזאת כבר הזכרתי בפוסט קודם.
נקודת ההתחלה של הקולקציה היא מזוודה: טרולי בצבע טורקיז עם מוטיב של עיטורי זהב.


צבע חלומי - האהוב עלי ביותר !!!


"רציתי לשחזר את ההתלהבות של שבועות האופנה, כשנכנסים לבועת אופנה חלומית, שהיא כמעט כמו יקום מקביל. ניסיתי לתפוס את תחושת החופש, האושר והתלהבות הזו. בנוסף, כשאנחנו בנסיעות, אנחנו תמיד רוצים לקחת אתנו את הפריטים המיוחדים שלנו. את המזוודה, שאפשר להכניס אליה את כל הקולקציה, משלים תג בצורת כתר. נמלי התעופה יהיו פחות אפורים ומנוכרים אם נביא אתנו פריט שכזה לנסיעה. זה כמו קמצוץ של קסם מהאגדות, או הארנב הלבן של אליס מארץ הפלאות שפותח דלת למציאות חדשה", אומרת אנה.

מחיר קובע 799 ש"ח - לכל אלו שיאמצו את המשפט בפייסבוק שלי!!!
צילום: הנס מוריץ

"אקססוריז הם חובה",

צמיד 299 ש"ח


הוסף כיתוב


אומרת אייקון האופנה האגדית. "לא רק שהם מאפשרים לך לשחק כרצונך באופנה ולתת לתלבושות שלך מגע אישי, הם גם כלי חיוני המעניק חיים חדשים למה שכבר נמצא בארון שלך: תענדי שרשרת, צמיד ועגילים, תחזיקי תיק קלאץ' ותוסיפי כובע, והכול נהיה פתאום חדש. אקססוריז הם כמו ויטמינים לאופנה: כדאי להשתמש בהם יותר בחופשיות".

תכינו את אנה מקרוב ...



"המסר של אנה הוא: " השתמשו באקססוריז למגע אישי, כדרך מהנה לעורר חיים בחייכם ובמלתחה שלכם. כך תהפכו כל יום רגיל ליום בשבוע האופנה".

הקולקציה תגיע לחנויות נבחרות ברשת ביניהן חנות עזריאלי תל אביב  ב-4/10, חול המועד סוכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...