יום שני, 3 בספטמבר 2012

מתכוננים לשעון חורף - RENUAR

אתמול בבוקר הכל התחיל הפוך, השעון צלצל ב8 ואמרו לי שהמונית מגיעה לאסוף אותי בעוד 4 דקות. התעוררתי בבהלה והיתי בטוחה שהחליפו שעה ואני, משום מה, לא שמתי לב. 

אבל כשרצתי לסלון הבנתי שהכל בסדר, פשוט טעות.

כנראה שלא רק אני מתחילה להתרגל לשעון החורף, שכל פעם מלחיץ אותי מחדש. החושך שמתחיל מוקדם לא עושה לי טוב וכך גם בגדי החורף, למרות שאני מוכנה לשמוע על חידושים ולהתחיל להתביית על כמה אאוטפיטים.


לפני שבועיים חבר קרוב, הסטייליסט שחר רבן, עשה לי סדר בארון, כמו שאומרים בשפה קלה זרק לי את כל החורף  נשארתי עם 2 סריגים בארון.

אז ההשקה היתה ממש במקום! התרשמתי מהקולקציה החדשה ומצאתי לעצמי שם בכמה פריטים.



חייבת לציין שתמיד ברנואר  הגברים נראים הרבה יותר טוב מהנשים ולכן פשוט נדלקתי על הלוק המחוספס החדש בשפה שלי לוק  "פרויד" עם הזקן .

                                                         ספרו לי מה אהבתם ?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...