יום שני, 1 באוקטובר 2012

נוחות אופנתית - CROCS בלוג אופנה ולייף סטייל


CROCS משיקה את קולקציית חורף 2013 


הרושם הראשוני שלי מנעלי קרוקס היה לפי שנתיים כשנכנסתי לחנות לחפש נעל נוחה לאבא שלי לעבודה, והמליצו לי מאוד על קרוקס בגלל שזו לא רק נעל נוחה אלה גם קלת משקל, תאמת שלא היו הרבה דגמים לטעמי אבל דגם אחד מצאחן בעיניי ורכשתי אותו. אבא שלי נהנה מהנוחות ואודה לי מאוד.

לפני כחודש הוזמנתי להשקת הקולקציה החדשה, והפעם ראיתי גם הרבה דגמי נשים שמאוד עניינו אותי היה להם שיק יותר אופנתי וגם הצבעים משכו את העין ( מגף ורוד בצבע פטל).


לדברי מנהלת השיווק של המותג "קולקציית חורף ממשיכה גם בעונה זו לשלב בין חומר הנוחות ה"קרוסלייט" לאופנה תוך שימת דגש על עיצוב חכם עם טוויסט המעניק לנעל מראה עדכני ומסוגנן".


בקולקציה ישנם גם נעליים שטוחות בעלות צפיפות חומר כפולה לעמידות ונוחות מרביות ולצידם סניקרס במראה רטרו מזמש בגובה 3/4 עם שרוכים וקונטרס ב"שרוול" הקיפול העליון, נעלים על עקב של 5 ס"מ המעניקות מראה יותר מוקפד, מגפי גומי עם ציפוי עליון ניילון עמיד במראה אווירו-דינאמי ונעלי סירה המשלבות צבע שונה בחלקן הקדמי ועוד.


טרנדים,קבקבי העקב עם הפרווה הפנימית המפנקת ימשיכו גם העונה לחמם את כפות הרגליים וכן נעלי הסירה בעלות חיתוכי הלייזר המקבלות מראה אורבני עם גרביים ססגוניות וצבעוניות.

הצבעים השולטים בחורף נעים בין צבעים בסיסיים של קרם-שמנת, חום אספרסו ועד פוקסיה, רימון –בורדו וירוק תפוח.

           גשם ראשון כבר כאן, שווה לעשות בדק בית בקרוקס הרי על נוחות אף אחד לא מתפשר!

                                                                מחירים : החל מ- 240-400 ש'

                       להשיג ברשת חנויות CROCS ברחבי הארץ ובאתר www.crocs.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...