יום שני, 12 בנובמבר 2012

Tel -Aviv FASHIONWEEK: DAY 1

אתמול היתי במתחם התחנה בקוקטייל מוזמנים מצומצם, בנוכחות שגריר איטליה, שם הוכרז על פתיחה רשמית של שבוע האופנה בת"א – עכשיו אפשר להתחיל לחגוג!!

צילום: Rotem Lahav
למרות מזג האוויר החורפי (בארצנו) והעייפות מכל הסידורים וההכנות לשבוע הזה הגדוש באירועי אופנה מצב רוחי עדיין בשיאו.
היה נורא מרגש לפגוש מקרוב את  ביל שפירו, המעצב לביתMOSCINO .
חייבת לציין שזהו כבוד גדול, ביל שפירו הוא בחור חייכן מאוד היתי אומרת.

התרגשתי מאוד לקראת הערב, השאלה מה לובשים לאירוע כזה? כבר היתי מאחורי, רציתי  משהו אחר שונה. הספקתי אף לבקר במספרה של דור דניאל ברחוב שבזי 65 ת"א. שי,הספר המוכשר טיפל לי בשיער, לאחר מכן חברתי Ilona Avshalomov שהיא גם מלבישה אישית אשר הגיעה הגיעה מניו יורק לצלם הפקת אופנה מאוד אומנותית (פרטים בהמשך) עשתה לי את הטוטללוק המושלם הזה שבזכותה קיבלתי אין ספור מחמאות!!!
מבחינתי זו היתה הפתעה! חוץ מלהורות לי  איזו נעל להביא היא לא אמרה מילה, אבל הכול הלך ממש טוב.
רבים מכם הגיעו לראות מקרוב את התצוגה המדוברת ולהשתכשך באנשי הביצה האופנתית.
הרגליים די כאבו לי מהעקבים אבל לא יכולתי להרשות לעצמי לשים נעליים שטוחות. הגובה שלי לא מרפשר זאת,
בחרתי את זוג הנעליים השחורות הכי נוחות בארון שלי. (צילום: ארל'ה הצמצם הבוער)
                                                                   : I was wearning
                                                      dress - Alexander Mequeen
                                                                     jacket - Givenchy
                                                                   hat - Marta Holod
                                                                         shose - ZARA
 תודה רבה על ערב מלא הפתעות ואנשים יפים ומכרים שלא יצא לי לראות מאז שבוע האופנה בשנה שעברה. לכבוד זה הרמנו לחיים לשנת החברות!!
צילום: ארל'ה הצמצם הבוער

תעכבו אחרי גם ב-  matryoshkablog#

עכשיו בדרכי הביתה לנוח!
מחר אעדכן שוב ..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...