יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

נס 8 המוצרים של Matryoshka - בלוג אופנה ולייף סטייל

סופגניות זה משמין, נרות זה רומנטי. חשבתי לקחת את שניהם ופשוט לשלב ומה יצא? נס!
המיוחד בחג החנוכה זה המנהג הזכור עוד מילדותנו "דמי חנוכה" חשבתי להפוך את זה לקצת יותר פשוט
                                                          "אם אין אני לא מי לי" ..
והחלטתי להתפנק בכמה דברים שמאוד רציתי ובעוד כמה כאלה שאני רוצה להמליץ לכן, כדי שתוכלו גם אתן להתפנק בהם.
אני למשל התחדשתי לי באייפון לא 5 אבל 4S - התחלה טובה.
אני לא יכולה להאמין כמה מהר עבר לו החודש האחרון או השנה החולפת... כבר נר שני של חנוכה! הייתי כל כך עסוקה, שרק עכשיו אני מתפנה לברך אתכם וגם את חבריי וקוראי בחו"ל:
מאחלת לכולם נס אחד גדול ועוד המון נסים קטנים עד סוף השנה הזאת!

אני רוצה לחלוק אתכם ברשימת ה-8 - מוצרים שאני ממליצה להתנסות בהם שיגרמו לכם להרגיש מוארים!

לוריאל פריז מרחיב את סדרת INSTANT  MIRACLE ומשיק 2 מרככים סופר אינטנסיביים לשיער צבוע ושיער רגיל. מרכך אינטנסיבי בטכנולוגיה חדשנית- מרקם קליל הנספג  באופן מיידי, מתמזג עם סיב השערה תוך 60 שניות בלבד. סיב השערה נראה ומרגיש מוזן ורך יותר. מתאים גם לשיער עם גוונים או הבהרה.

לוריאל פריז--שפתיים במתח חשמלי גבוה באמצעות ציפוי מינראלי והוספה של מקדמים אופטיים בתוך טכנולוגית Cosmic Pearls, הנצנוצים בשפתון Color Riche  Electric משתנים ומתחלפים זאת כדי ליצור זוהר מטאלי על השפתיים.התוצאה: שפתיים בעלות צבע חושני חשמלי ומלהיב.408 L’Or Electric "ל'ור אלקטריק" (זהב חשמלי)   תכולה: 4.2 גר' מחיר לצרכן:  95.99₪ צילום: מוטי פישביין


חברת "FEMINA" מציגה סדרת חזיות חדשה המותאמת במיוחד לשמלות ובגדי ערב, מעבר לחזיות מרופדות המעניקות נוחות רבה יותר ומעשירות את ההיצע הקדמי,  החזיות החדשות עוצבו באופן בו הן תשתלבנה עם פריטי לבוש הדורשים גימורים בלתי רגילים. אני אמצתי את החזיה בעלת רצועות סיליקון שקופות מאחור, חזייה בעלת מחשוף עמוק וחזייה בעלת איקס אחורי נמוך מאד המטפלות בנושא הגב החשוף. החזיות מגיעות בגווני שחור, לבן, ורוד בהיר וצבע גוף המשתלבים באופן כמעט בלתי מורגש עם הגוף והבגד. טווח מחירים: 199-219 ₪


בחורף הזה עור הפנים שלך יהיה זוהר מתמיד!
מוצר שקיבלתי להתנסות ואמי הספיקה כבר להתפנק עליו תכירו את הסרום Absolutely Smooth  מסדרת SILK של "כרסטינה", הסרום מכיל פוליסיקון המטפל בקמטוטים ומעניק אפקט מילוי מיידי לקווים עדינים ללא השארת עקבות קרם ובכך יוצר אשליה של עור אשר מטבעו חלק ורך כמשי.מחיר 307 ₪ ל-30 מ"ל.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור בטלפון – 816-816-1800
או באתר
מותג הטיפוח המוביל DECLEO PARIS משיק מארז טיפוח להתנסות במחיר מפנק של 99 ₪ בלבד בסניפי הסופר פארם. המארז, כולל 5 מוצרי טיפוח לפנים מסדרת הידרה פלורל המצליחה ומיועד לכל סוגי העור ולכל שכבות הגיל השונות. מארז try me- love me – כולל מוצרים מסדרת הידרה פלורל המתאימה לכל סוגי העור. הקיט, כולל 5 מוצרים מוקטנים הכוללים חלב פנים 15 מ"ל, מי פנים 15 מ"ל, תמצית ניירולי (סרום) 5 מ"ל, בום אסנסיאל 5 מ"ל וקרם הידרה פלורל 15 מ"ל. סדרת הידרה פלורל הנה סדרת לחות המקנה לעור הפנים לחות מיידית ומראה בוהק וזוהר.

סדרת קרמי הגוף החדשה של רשת הטיפוח והפינוק מן הטבע ";", משלבת 4 קרמי גוף המגיעים במארזים מעוצבים ובניחוחות מפנקים של "וניל פטצ'ולי" המועשר בתמצית וניל וויטמין E, "ורבנה שקדים" המועשר בתמצית ורבנה ושמן שקדים, "לבנדר רוזמרין" המועשר בתמציות לבנדר ורוזמרין ו"תות" המועשר בחמאת שיאה וויטמין E. קרם גוף בניחוח וניל פטצ'ולי 200 מ"ל – 49.99 ₪
להשיג ברשת חנויות BODY SHOP
ברחבי הארץ או באתר האינטרנט של הרשת http://www.bodyshop.co.il
 צ'אבי סטיק של  Clinique, השפתון שהוא הצלחה עולמית, מושק כעת ב-  10 גוונים חדשים ויפהפיים.  מעוררי תאבון החל מורודים שקופים, דרך סגול, כתום, חומים ועוד.
צ'אבי סטיק הוא שפתון בעל נוסחה עשירה בלחות, המכילה תערובת מיוחדת של חמאות, שמנים ונוגדי חמצון מפנקים ביותר, המסייעים גם בהגנה על השפתיים וטיפוחן תוך הזנה מיידית בלחות, הנותרת עמידה לאורך זמן.
הנוסחה מכילה חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה, ורפרוף של המוצר על השפתיים מותיר אותן רכות, גמישות ורגועות. נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם. פותח על ידי רופאי עור, מחיר השקה (עד סוף חודש ינואר) 99 ₪ - ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

 
מה צבע הלק שלך החודש?
לכל בחורה/אישה יש את סודות הטיפוח שלה...
מאחורי כל סוד, תוכלו למצוא הפתעות צבעוניות מרתקות...
אחת מאלו תוכלו למצוא במארז טיפוח הציפורניים היוקרתי של CIATE המארז מציע  24 גוונים ייחודיים של לקים בגודל מיני ממיטב הגוונים הצועדים בראש מצעדי המכירות. מתנה מושלמת לחברה, אמא או אחות לחג החנוכה.


מתנצלת שהפוסט עלה באיחור תקלה זמנית ולא צפוייה!

3 תגובות:

  1. הקרמים של בודי שופ באמת מעולים. מאוד נעימים לעור והריח פשוט קסם :)

    השבמחק
  2. אהבתי את האודם.. יהיה מעניין לנסות אותו :)

    השבמחק
  3. 24 גוונים של לקים מיני - רעיון מעולה לכל "חולת" לקים :)

    תודה רבה!

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...