יום שני, 9 בינואר 2012

מי את רוצה להיות היום?


 להתראות ג'ינגי, שלום בלונד, גוונים בקצוות העיקר שנהיה בטרנד. איך שומרים על יציבות הצבע בשיער?

לאחרונה קיבלתי להתנסות את סדרת 5 המוצרים החדשה של פנטן לטיפול וטיפוח שיער צבוע.




 
וישר עלה בראשי הרעיון שהגיע הזמן לעשות סדר במוצרים שהשתמשתי עד כה ( וממש לא חסר )...







כשהגעתי הביתה שמתי את כולם בצד ואמרתי לעצמי "אני תמיד נותנת צ'אנס למוצר חדש שאני מאמינה בו, אז החלטתי לנסות את הסדרה החדשה".

מראשית בריאתנו השיער היה למקור כוחנו. תחילה היה לו ביטוי פיזי (שמשון ודלילה), אך עם הזמן התפתחה לה תורה שלמה סביב השיער כסממן וביטוי למצבי רוח, הרגשה ורגשות, מסרים לאומה ואפילו כלי להעברת מסרים.
העיסוק סביב השיער התפתח לתרבות עשירה הכוללת מעצבי על בתחום וקו מוצרים אדיר אשר כ"א מהם מציע משהו ייחודי משלו, טוב ממתחריו ומקודמיו אשר יגרום לשיער שלך להיראות טוב יותר ויגרום לך להשתמש בו בלבד. הרי כמו שאת שומרת נאמנות לספר שלך, ככה גם שמפו טוב הוא שמפו לחיים.
כדי להקל על חופש הביטוי שלנו, נכנסו גם סדרות צבעי השיער לחיינו ואיפשרו לנו להציג לעולם את דמותנו דרך השינויים שחלים על ראשנו. אדום לוהט, סגול מרדן, שחור רציני ובלונד משחרר הם רק חלק מהדימויים המתקבלים דרך האופן בו אנו מציגות את שיערנו.
אבל לכל דבר טוב יש גם את החיסרון שלו. כבר מזמן הוכח כי התכשירים השונים לשיער בכלל, וצבעי השיער בפרט, מזיקים לשיער לאורך זמן; יובש, שיער פגום, חוסר ברק
ונזקים שונים ונוספים יכולים בקלות להיגרם לשיער במידה ולא נדע כיצד למנוע אותם מבעוד מועד ובאילו תכשירים להשתמש למען מטרה זו.


לאחרונה יצאה פנטן עם סדרה של 5 מוצרים חדשים המתאימים ל-3 שלבי הטיפול והטיפוח של שיער צבוע: שלב הניקיון, שלב הרכות ושלב הטיפול האינטנסיבי המתאים לשיער צבוע.
ע"י השימוש במוצרים אלה, הצבע ננעל בשערה עד 8 שבועות. השיער נעשה זחר יותר, בריא יותר ועמיד יותר בפני נזקים.
מאז שהשתמשתי בסדרת המוצרים של פנטן אני מרגישה כאילו כל מדרכה וכל מסדרון בהם אני עוברת, הם מסלול של תצוגת אופנה. אנשים מביטים בי ואני מרגישה כמו אחת הדוגמניות שאנו רואים בפרסומות, המסובבות ראשן ושיערן מסתובב יחד איתן הילוך איטי, וחושף מראה מלא ומבריק,יותר מז עמוס במבטי קנאה.
אני לא צריכה מזה כדי להגיד לעולם מי אני ומה אני רוצה- היום אני רצינית עם שיער ערמוני וצמה קלועה ובעוד שבועיים אוכל להיות פאם פאטל עם שיער פזור ובלונד מפתה.
ואולי ארצה ליצור בלבול ודווקא אחליט לצבוע את השיער בצבע אדום / ג'ינג'י ואאסוף אותו צמוד בצורה סקסית אך רצינית, שובבה אך קשה להשגה.
הסדרה החדשה של פנטן עוזרת לי לשמור על סקרנותם של אחרים. היא עוזרת לי להפתיע מתי שרק ארצה ולהרגיש חזקה ומרגשת.

אני ממליצה בחום על הסרום הנפלא של פנטן. השיער שלי חזק יותר, מבריק יותר ומריח מעולה.
כי אישה יפה- שווה 1,000 מילים


ד"ר פראוקה נאויסר מומחית מדעית לשיער בפנטן  אומרת : "לשיער צבוע יש מבנה שונה מזה של שיער שלא נצבע. שיער צבוע מאבד את שכבת ה-F הטבעית המגוננת עליו מפני מים,נשים שאינן משתמשות במוצרים שנוצרו במיוחד לשיער צבוע מסתכנות בפגיעה במראה ובמגע הבריאים של השיער."

 לעוד פרטים על הסדרה את מוזמנת להצטרף לעמוד הפייסבוק של מרכז פנטן ליופי ובריאות השיער

נסו גם אתן ושתפו אותי בהתנסותכן.

                                                                    שלכם,

                                                               Matryoska 

                                














3 תגובות:

  1. המוצרים שלהם ממש טובים, גם אני משתמשת בהם

    השבמחק
  2. הריח מעולה של השמפו, שמעתי גם על הסרום חייבת לנסות
    כוכי

    השבמחק
  3. הייתה לי תקופה ארוכה של שימוש בפנטן שמשום מה ננטשה לטובת "דאב", ועכשיו ממש במקרה נגמר לי השמפו ובדיוק קניתי פאנטן.. מתה על הריח של המוצרים שלהם.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...