יום שני, 16 בינואר 2012

Shopping Day!

להתעורר לבוקר חורפי, ולחשוב על לצאת מהפוך ממש לא בא בחשבון.
אבל רק דבר אחד ביום שישי הקריר הזה יוכל היה להוציא אותי מהמיטה - העבודה.
כנס שהיתי חייבת להגיע אליו, הממוקם בלב עיר ת"א ,במקום שההרגשה בו היא סטייל חו"ל, כמובן מגדלי עזריאלי - ולא סתם עזריאלי, אלא מלון קראון פלאזה סיטי סנטר, שהוא גם הבייבי שלי
(אפרט על כך בפוסט נפרד).
זה התחיל בכנס ובהמשך קבעתי עם חברתי לקפה
כמובן שלא הצלחנו לעמוד בפיתוי והלכנו לעשות סיבוב בקניון למרות שמאוד מיהרתי, כי קבעתי לי תור לעיסוי אצל המסג'יסטית המדהימה שלי - שמה כוכי מאורי, ממליצה עליה בחום.
מרגע שרגליי דרכו בקניון שכחתי שיש לי תוכניות נוספות.
מה שעמד אל מול עיניי היה הכיתוב על כל חלונות הראווה
"SALE"  
חברתי רצתה שנקפוץ לZARA לבדוק האם יש את המעיל שהיא מאוד רוצה במידה שלה ואני כמובן התלוויתי אליה ולבסוף הינו שם כמעט שעה. היו די הרבה מציאות, אבל לא בהרבה מידות, שזה משהו שאופייני לסייל. למרות זאת, בין כל הפרטים הצלחתי למצוא לעצמי מציאה גם כן.
שמלה 200 ש"ח ZARA
שמלה שחורה שעשויה  כולה תחרה שחורה שנראה לי פשוט מדהימה על הקולב והחלטתי שבארון שלי היא תראה הרבה יותר טוב (רק מתארת איך היא עלי) ממש בא לי כבר לחדש אותה.
בנוסף, עוד רכש הם נעלי "מיכלי" כמו שחברות שלי קוראות לזה. הן טוענות שיש לי סטייל מאוד מסוים שמזכיר את הסטייל של קארי ברדשאו מסקס בעיר הגדולה ולכן יש פריטים שהם ממש אני.
נעלי Marko 

לדוגמא כשהן עושות קניות, הן מתקשרות אלי ואומרות לי שראו "מכנס ממש מיכל". ( ובטח זה היה מנומר או ורוד פוקסיה...) 
כפפות מנומרות - עלנבי 10 ש"ח
לא לחינם השם השני שלי זה מיכל ברדשאו ...
הא... וגם הספקתי להגיע ולהתפנק עם המסאג'.

בקיצור, נהניתי מכל רגע ואת הקור בחוץ ממש לא הרגשתי.

האווירה, הקניות והעיסוי חיממו לי את הלב (ואת השכמות J).
לפעמים צריך פסק זמן רק לעצמך!!!


שתפו אותי איך ביליתן בסוף  השבוע הקריר ?
               שלכם,
            Matryoshka

5 תגובות:

  1. יציאה לקפה של יום שישי זו מסורת שקשה לי לוותר עליה, זה לא סותר אם יוצא גם באמצע השבוע, אבל בשישי יש אוירה.

    בחרת פריטים מאוד יפים ומאוד טעמי הן בסגנון והן בצבע, רק את הנעליים אם אפשר בפלאט בבקשה.

    אשר למסז'. אני אוהבת רק שבדי קלאסי, שמפרקים לי את העצמוח ומחברים בחזרה, יוצאת בהרגשה של ריחוף, לא צריכה נרות, לא קטורת ולא מוזיקה רגועה.

    הסופ"ש הוקדש להשלמת קניות לשותף, שקונה כמובן רק פריטים רב עונתיים שאין עליהם הנחה, המשכנו בקפה עם בננה גנש וקינחתי במטבח כי התחשק לי לבשל עודד קצת. בשבת - נחתי.

    השבמחק
  2. הצליח לך בבוקר החורפי הזה! הקפה ובעיקר המאפים בצידו ניראים טעימים במיוחד.
    אהבתי את הנעליים הוורודות - איזה חמודות! ראיתי את הגרסה שלהן גם בשחור וזה דגם בהחלט יפה

    השבמחק
  3. אוהבת בנות שיודעות לפנק את עצמן בגדול!
    הכי מגיע לך!

    השבמחק
  4. Nice!!...Shoes are amazing!!..Where are you from ??..
    Visit my blog if you want...and if you like it become my follower :)!

    www.camillassecrets.com

    השבמחק
  5. תודה לכל אחת ואחת על הפרגונים, בהחלט שישי זה הזמן היחיד שאני מרשה לעצמי להתפנק בבוקר כי בשאר ימי השבוע אני בעבודה במשרדי...

    אני חושבת שלעשות שופינג בסייל אפשר למצוא הרבה מציאות אז פשוט שווה לנסות.

    אל תחסכו מכן שום דבר פשוט תפנקו את עצמכם כמה שיותר !!!

    שבת מקסימה

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...