יום רביעי, 15 בפברואר 2012

תסרוקת ב-5 דקות *** הזוכות בהגרלה ***

הקוראות שזכו בספוג לשיער הם אלו שענו על השאלה - לפי מה את בוחרת את הספר שלך?
                                                                תתחדשו !!!

                                                                 1. מאי - מאוד חשוב לי שהספר שלי יהיה אדם שקשוב לרצונות שלי, שייעץ לי ויציע לי רעיונות אבל לא ילחץ יותר מדי. וכמובן שאם החוויה הייתה חיובית אני אחזור אליו שוב.


2. חן - אני בוחרת את הספר שלי לפי העיצוב במספרה...מקום שנראה לי נקי, נעים ומושקע זה מקום שגם משקיע בלקוחות שלו שיושבים בו הרבה  זמן ומחכים לתורם או לזמן המתנה כשיש צבע על הראש



ההודעה על הזכייה נשלחה גם במייל.


             אשמח שתנסו ותשתפו  תמונה  בדף הפייסבוק של הבלוג את התסרוקת שתצא  לכם.

                                                                  המשך שבוע מקסים,

                                                                             שלכם,

                                                                       Matryoshka






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...