יום שלישי, 14 בפברואר 2012

Manicure on the way

"למה את לא מוציאה את הלק הוא כולו מתקלף .. זה לא יפה,והתרוץ הידוע  אין לי זמן ללכת למרוח חדש ..."
  
אילוסטרציה, שאטרסטוק

ברשת LAKA  יש פתרון את מוזמנת להגיע באופן ספונטני!!!
LAKA - רשת למניקור אקספרס בקניונים.
LAKA
הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור
 ON THE GO - מניקור אופנתי ב-15 דקות, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת, ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-30 מ'ר ובנוי בצורה חדשנית כ- OPEN SPACE, עם 5 עמדות למניקור ו-2 עמדות פדיקור תוך שמירה על אינטימיות של הלקוחות. לא תמיד יש מודעות לחשיבות טיפוח הציפורניים, הן מבחינת היופי והן מבחינת בריאות הציפורניים.

עם כל הכישורים שלמדתי לאורך השנים והאהבה שלי לתחום הטיפוח ובמיוחד לציפורניים,
אני תמיד דואגת למרוח לק, אבל לעצמי אין לי אף פעם זמן.
יש לי חברה שהיא גם מניקוריסטית. לרוב אני מתקשר אליה בספונטניות והיא תמיד מנסה להזיז את כל העולם בשביל לקבל אותי בשעה שמסתדר לי, אבל לא תמיד מצליחה ואז יוצא לי להסתובב עוד שבוע נטולת לק או עם לק מתקלף מהשבוע הקודם.
יצא לי כמה פעמים לעבור בקניון ולראות את עמדת LAKA , אבל משום מה גם שם תמיד היו אנשים וחשבתי שבטח אצטרך לחכות הרבה זמן ולא נתתי צ'אנס לפינוק הזריז הזה.

ערכה  האשר קיבלתי להתנסות
היתרון ב-  LAKAהוא במגוון המניקור ופדיקור עבור פרקי זמן שונים ומחירים נוחים הכתובים בתפריט יפה המעוצב בצבע ורוד פוקסיה כמו שאני אוהבת.
הרשת משווקת שלל מוצרים המלווים את הטיפולים, פרי פיתוח של LAKA, וניתנים להשגה בלעדית רק ברשת עצמה.
ניתן להוסיף תוספות כגון פילינג מינראלי, טיפול אנטי-אייג'ינג, קישוט באבני סברובסקי ועוד.
התפיסה הייחודית של הרשת מאפשרת לכל לקוחותיה לבנות לעצמן את טיפול המניקור/פדיקור הנדרש לה עפ"י הזמן והתקציב העומד לרשותה.
ניתן גם לבחור תוספות כגון, אמנות הציפורן או טיפולים, כמו גם להוסיף מאני או פדי.
אין צורך לקבוע תור.
חזרה להתנסות שלי - לפני שבועיים הוזמנתי לסניף Laka בקניון איילון כדי לחזות בקולקציות החורף המטאלית.
בחרתי באקספרס מניקור שכלל עיצוב ולק; ולא תאמינו, עשיתי הפוך ממה שאני אוהבת לרוב, ועשיתי לק כחול 
חייבת לציין שאף פעם הלק לא החזיק אצלי מעמד יותר מיומיים והפעם כמעט שבוע  בזכות הטיפות שמן החדשות ששמו לי בסוף המריחה, החזיק מעמד יותר מהמצופה,  תבקשו שישימו לכם  וראו זה פלא.

כחול מטאלי : )
הרשת החדשה הינה בבעלות שרון קונופני
לדבריה: "הרעיון למיזם הגיע מתוך התובנה הצרכנית שלכולנו היום מחסור בזמן ובעיקר לעצמנו.
יחד עם זאת עולה המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי.
בעוד, שעד היום כדי לעשות מניקור היה צורך לתכנן מראש, להזמין תור ולהגיע במיוחד,
היום כל שצריך הוא להיכנס לביתן.

אמצתי את הרעיון ... והצטרפתי ומה איתך?

LAKA בפייסבוק

טיפ קטן ממני - שיטה מהירה לייבוש לק: דקה אחרי המריחה להכניס את הידיים למי קרח,
                        להוציא אותן והופ - הלק יבש.

                                                            

תגובה 1:

  1. היה אירוע מפנק, נראה לי שכדאי לשלב גם את שמן הניקוי וגם את טיפות היבוש.
    מי קרח אני אוהבת לתשות - לשים את האצבעןת בפנים - אני לא אעמוד בזה

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...