יום חמישי, 31 במאי 2012

מה היעד שלך ? - "יעד פירזול"

רשת "יעד פירזול"- משיקה חנות קונספט במרכז ONE DESIGN CENTER –בראשל"צ חנות הקונספט כוללת לראשונה מרכז הדרכה ארצי של    kessebohmer-לאדריכלים ומעצבים, לצד חנות קמעונאית ומתחם תצוגה של רהיטי גן- אואזיס.

החנות החדשה ברשת, מבוססת על קונספט ייחודי שיושם בהצלחה באירופה, הכולל לראשונה, לצד החנות הקמעונאית, גם מרכז הדרכה ארצי של המותג המוביל Kessebohmer (קסבומר) המיועד למעצבים ואדריכלים, הנמצאים בשלב תכנן ועיצוב המטבח, וכן מתחם של "אואזיס",  חברת הבת של "יעד פירזול", המתמחה בריהוט גן איטלקי יוקרתי.  
מרכז ההדרכה הארצי של "קסבומר":
מרכז זה, ישמש בית לקהל לקוחותיה של יעד פירזול. אדריכלים, מעצבים מטבחים ולקוחות פרטיים, אשר עומדים לפני האתגר של עיצוב מטבח, יודרכו ויקבלו את הכלים ללימוד, עיצוב ותכנון לפני קבלת ההחלטה הנכונה ביותר.
אני ומנכ"ל חברת קסבומר
"קסבומר" הינו המותג הגרמני המוביל באירופה בתחום הפרזול והאחסון החכם למטבח, והוא מיוצג בישראל בלעדית על ידי "יעד פרזול". השנה הציגה החברה חזון ותפיסה חדשניים לארגון המזון היבש במטבח – clever storage 

 ליישום חזון זה, פיתחה החברה מתקני אחסון ופתרונות אחסון חכמים, הנשלפים מתוך ארונות המטבח החדשני והופכים את סביבת המטבח, לסביבת עבודה ידידותית, נגישה וחכמה, כזו המאפשרת שקיפות, נוחות וחסכון בזמן וכסף.


כמה קל ונוח חלום של כל אישה ....
יעד פרזול אשר שמה למה לדגל את נושא האיכות ובטיחות של המוצרים, מציגה את אותה רמה גבוהה למראה הדקורטיבי חדשני,  עם דגש על העיצוב, ממיטב החברות המובילות בעולם בתחומם.
"יעד פירזול"  נוסדה בשנת 1966 ע" ג'קי ויינינגר, והחלה את ראשית דרכה בשיווק מוצרי פירזול בסיסיים למטבח. כיום הפכה יעד פרזול לרשת הקמעונאית הראשונה והגדולה ביותר בארץ למוצרי פרזול איכותיים ומוצרים משלימים לבית. הרשת חגגה בימים אלו, 45 שנות פעילות.  כיום מתבססת "יעד פירזול" על מותגים בין-לאומיים מובילים ויוקרתיים המציעים עיצוב וחדשנות, לצד נוחות מרבית של השימוש. יעד פרזול, הנה יבואנית בלעדית למותגים המובילים בתחומם בעולם כגון: מוצרי KESSEBOHMER -גרמניה ,מוצרי FERRARI -איטליה, PEKA -שוויץ, SIRO - אוסטריה, ARTI -גרמניה ,OECE איטליה, JOWAT -גרמניה, RICHTER -גרמניה, TAIMING -סין, D.T.C -סין  ועוד עשרות חברות מובילות ממדינות אחרות בעולם.  לחברה אולמות תצוגה בתל אביב ובחיפה המשתרעים מעל ל-5000 מ"ר ומערך הפצה יעיל ומקצועי הכולל  רכבי חלוקה, סוכני שיווק ומומחים טכניים המעניקים שירות וליווי מלא ללקוחות החברה, מרכז לוגיסטי ומחסני הפצה.
"יעד פירזול" משווקת את מגוון מוצריה למפעלי תעשיית הרהיטים, נגריות, לרשתות עשה זאת בעצמך הגדולות בארץ  ול- 100 חנויות פירזול מורשות  ברחבי הארץ.
לחברה כיום 4 חנויות דגל: הרצליה פיתוח, תל אביב, קריית ביאליק ומעתה גם ראשון לציון.

               אתר האינטרנט והחנות הוירטואלית  של החברה: www.pirzul.co.il
 

3 תגובות:

  1. פתרונות האחסון אכן מעולים ומעוצבים, פשוט תענוג!

    השבמחק
  2. העיצובים נראים ממש מדליקים והכי חשוב... פרקטיים.
    אני מאמין שזה הדבר שהכי חשוב ואולי חסר במוצרים הקיימים
    בעידן הטכנולוגי שלנו.

    עמית

    השבמחק
  3. החנות מהממת וממלאת השראה! בסוף יקרה דבר הפוך שלפני שאנשים ירכשו דלתות או דלתות לארונות מטבח הם קודם כל יבחרו את הפירזול למשל זה של קסבומר ורק אח"כ ילכו עם הידיות לאולם תצוגה של דלתות לבחור דלת כניסה או ארון מטבח. :) כלומר הדלתות יהיו הרקע לידיות

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...