יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

שרות הוא שם המשחק - אלישע אסתטיקס

למדו אותי מגיל קטן תמיד  לקבל אנשים בשבר פנים יפות ולהיות נחמדה "לרובם", תמיד עם  אוזן קשת ולנסות לעזור לאחר.

כיום אני מבינה שכל זה מבטא מילה אחת קטנה שנותנת כל כך הרבה זהו ״ שרות״ ולא סתם שרות אלא שרות אדיב.
שרות טוב יכול לקנות אותי בהרבה פעמים גם במידה ואני לא זקוקה עליו בעקיפין. 
את המענה הזה קיבלתי במפגש אינטימי עם עוד מספר בלוגריות ברשת אלישע אסתטיקס בת"א.

אלישע אסתטיקס היא רשת קליניקות פרטיות בתחום טיפולי האסתטיקה הרפואית, היופי והבריאות. הרשת בעלת ניסיון מצטבר של למעלה מ-15 שנים ומובילה בתחומה, מעניקה את הטיפולים והשירותים מהמתקדמים בעולם לקהל לקוחות רחב. הטיפולים נעשים על-ידי מיטב אנשי המקצוע; מומחים ברפואת עור, כלי דם ורפואה אלטרנטיבית, קוסמטיקאיות רפואיות ופרא רפואיות מוסמכות ובעלות ניסיון עשיר ועוד.

הרשת מציעה קשת של טיפולים בתחום הרפואה האסתטית; טיפולי פנים, הסרת שיער בלייזר, הצרת היקפים והמסת שומן, נטורופתיה, טיפול בפטרת הציפורניים, טיפול בנחירות, מרפאת כאב ומרפאת כלי דם. לרשות הלקוחות סגל רפואי מיומן ואנשי מקצוע מומחים בתחומם בעלי יחס אישי ומקצועי לכל מטופל, חדרי טיפולים מצוידים ומרווחים עם מכשור חדיש ומשוכלל ואווירה נעימה לאורך הטיפול.

מאוד התרשמתי מהמקצועיות והשרות האדיב של צוות המקום. אולם היום בשוק ישנם אין ספור נותני שרות בתחומי אילו אבל אין ספק ששרות, הקשבה ומקצועיות כאלה לא קיבלתי הרבה זמן וכמובן בהתיחס למחיר ולאמינות שהם משדרים.
וזה מה שיגרום לי לחזור לשם ולבצע את אחת  הטיפולים המוצעים.  

 תפריט טיפולי טיפוח, יופי ואסתטיקה באלישע אסתטיקס:

v  הסרת שיער בלייזר (9,000-1,000 ₪)– הסרת שיער בלייזר הינה הפתרון האולטימטיבי לדילול והעלמת שיער גוף מיותר לנשים ולגברים.  

     טיפולי פנים (1,750-300 לסדרה שלמה ₪)– הרשת מציעה את הטיפולים החדשניים ביותר בתחום:
w        טיפול באקנה: בין הטיפולים החדשניים לטיפול באקנה, טיפול פוטותרפי הנעשה באמצעות קרני אור המחסלות את החיידקים הגורמים לדלקות, טיפולי פילינג המקלפים את שכבת העור החיצונית ומאיצים צמיחת תאי עור חדשים ועוד. הטיפולים בעלי אחוזי הצלחה גבוהים מפחיתים את הסבל ואי הנוחות, מרפאים את הפצעים ומונעים את הדלקות.
w        טיפול פוסט-אקנה: לאחר הטיפול באקנה, ניתן לטפל בסימנים שנותרו בעזרת המכשיר המשמש לטיפולי מזותרפיה.
w        טיפולי אנטי אייג'ינג: מדע האנטי אייג'ינג עוסק בעיכוב תהליכי הזדקנות. התחדשות העור והשבת מראה הנעורים תיעשה על-ידי החדרת ויטמים וחומרים נוגדי חמצון לעור כדי להגן עליו נגד פגיעה מרדיקלים חופשיים הנמצאים באוויר ולעכב את תהליך ההזדקנות. באמצעות מכשור חדיש וצוות מומחה, מנקים, ממצקים ומרעננים את תאי העור.
w        בוטוקס ומילוי קמטים (2,600-950 ₪): בוטוקס הינה שיטה המעלימה את הקמטים ומונעת היווצרות קמטים חדשים. חלבון בשם בוטוליניום מוזק אל העור ומשתק זמנית את שרירי הפנים הזעירים היוצרים את הקמטים. מילוי קמטים הוא טיפול המעלים קמטים קבועים, הרופא המומחה יזריק אל העור חומרים טבעיים אשר יגרמו ליישור העור ולהעלמת הקמטים.
w        מזותרפיה (סדרת 5 טיפולים – 3,990 ₪): מזותרפיה היא טיפול חדשני להשבת מראה צעיר וגמיש לעור הפנים.    
          טיפול בפיגמנטציה (סדרת 5 טיפולים+1 חינם – 1,750 ₪): גורמים רבים עלולים לגרום להיווצרות כתמים בעור. חשיפה לקרני השמש, שימו בתרופות מסוימות, גלולות למניעת היריון, שינויים הורמונאליים החלים בגוף ותהליכי ההזדקנות. "אלישע אסתטיקס" מציעה סדרת טיפולים להסרת כתמי פיגמנטציה מהעור; פילינג, החדרת חומרים, טיפול ביתי התומך בטיפול הבוצע במרפאה, סרום טיפולי לשיקום העור ומעקב במשך מספר שבועות על-ידי מומחי המרפאה. 
w     יפולי קוסמטיקה רפואית ופרא-רפואית: טיפולים שמטרתם היא לדחות שינויים ביולוגיים המתרחשים בעור הפנים בגילא שונים. קוסמטיקה רפואית היא מדע היופי המתבסס על מחקרים רפואיים ועל חומרים שעברו בדיקות במעבדות רפואיות.

    איפור קבוע והדגשת תווי פנים (1,300-900 ₪)- איפור קבוע הוא הדגשה אומנותית של תווי הפנים, טיפול אסתטי וגם טיפול פרא רפואי. האיפור מדגיש קווי פנים, ממלא קרחות, נותן מסגרת לעין ומדגיש את תוויה הייחודיים, מעבה ותוחם שפתיים. כאשר יש פגמים בעור, צלקות מכוערות או כוויות, האיפור הקבוע יטשטש כל פגם. איפור קבוע מחזיק מעמד שלוש שנים ולפני התחלנו יש לבצע בדיקות אלרגיה. 

    הצרת היקפים והמסת שומן - הצרת היקפים הוא אחד הטיפולים הפופולאריים בתחום האסתטיקה הרפואית המיועד למי שאינו סובל מעודפי משקל גבוהים שגושי שומן התיישבו באזורים ממוקדים (כמו ירכיים, ישבן, זרועות, בטן ועוד) ואי אפשר להיפטר מהם. ב"אלישע אסתטיקס" תוכלו להצר את ההיקפים באמצעות מכשור חדיש ואפקטיבי. בלעדי ברשת: שילוב של שלושה מכשירים שונים: VIP, קפסולה-אלפא אוקסיספה ורטט-דרים אלטנר.

טיפול בפטרת הציפורניים (4,000-1,500 ₪)– אלישע אסתטיקס היא הבעלים של פטרת סנטר, הרשת המובילה לטיפול בפטרת הציפורניים בישראל. פטרת ציפורניים היא מחלה שכיחה ומדבקת המתבטאת בזיהום בציפורני הידיים או הרגליים הנגרם באמצעות סוגים שונים של פטריות. המחלה אינה חולפת ללא טיפול ובמקרים קשים קשה להיפטר ממנה גם לאחר טיפולים רבים. כאשר הזיהום בציפורניים מחמיר, יתפתחו זיהומי משנה אשר עלולים לגרום לדלקות. ב"אלישע אסתטיקס" הטיפול מתבצע על-ידי רופאת עור עם ניסיון מעל 20 שנה על-ידי משחות המורכבות מצמחים טבעיים שרוקחו עבור פטרת סנטר ובתוספת טיפול לייזר. הטיפול מתבצע בפטרת סנטר ומתאים גם לחולי סכרת וגם לילדים.

    רפואה אלטרנטיבית (החל מ-350 ₪)– ברשת "אלישע אסתטיקס" מציעים מגוון טיפולי נטורופתיה המעודדים את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ופועל לסייע בעיצוב דרך חיים בריאה יותר ושיפור איכות החיים. הטיפולים מתבצעים על-ידי רופא אלטרנטיבי ונטורופתית בעלי ניסיון עשיר בתחום.

    טיפול בנחירות (9,000-3,000 ₪)– אנשים הסובלים מנחירות חזקות והפסקת נשימה באמצע השינה עייפים במהלך כל היום ועלולים לסבול מבעיות בריאותיות שונות. ב"אלישע אסתטיקס" ניתן להגיע לייעוץ וטיפול אצל מומחה לאף אוזן גרון, בעיות שינה וניתוחים אסתטיים בין המובילים בארץ בתחום ומנהל מחלקה בבית חולים.

    מרפאת כאב – אנשים הסובלים מכאבים חזקים וכרוניים חייבים לטפל בבעיה, אחרת השפעת הכאב תחמיר ותרחיק לכת. ב"אלישע אסתטיקס" ניתן לקבל אבחון מהיר וטיפול מקצועי מתאים על-ידי רופא מומחה.

  כירורג כלי דם (8,000-6,000 ₪)– "אלישע אסתטיקס" מעניקה טיפולים לא פולשניים לבעיות כלי דם על-ידי רופאה מומחית; העלמת ורידים ונימים, חסימות עורקים וכיו"ב.

מבצע חדש: שיתוף פעולה עם רוית אסף – כל לקוח שעובר את אחד הטיפולים באלישע אסתטיקס, מקבל   מתנה סדנת איפור אישית ב"רוית אסף".


סניפי "אלישע אסתטיקס":
סניף תל אביב, דרך השלום 11, בניין רוית אסף, קומה 4 | טלפון: 03-6093339
סניף נתניה, רחוב שמואל הנציב 7 | טלפון: 09-8338901

טלפון: *9131
אתר אינטרנט: www.elishamedical.co.il
חפשו אותנו בפייסבוק: www.facebook.com/ElishaEsthetics
 

 


תגובה 1:

  1. נשמע נורא טוב ויחסית מחירים סבבה. תודה על המידע.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...