יום שני, 6 באוגוסט 2012

אני נסיתי והחלטתי - השקת הסדרה החדשה של פנטן

השקת הליין החדש של פנטן נוסחא משופרת, עיצוב חדשני לאריזה ומגוון מוצרי טיפוח חדשים.
מוצרי פנטן מעניקים לשיערך מראה שיער בריא לאורך זמן.

צילום: קרדיט שוקה כהן
הוזמנתי להשקת הסדרה החדשה שהתקיימה באחת הבקרים החמימים בגלריית מאירהוף, דובנוב 8 בת"א.

התפנקנו בארוחת בוקר קלילה וטעימה, פינות מסג' וכמובן עמדות לבדיקת סוג השערה שבפעם הראשונה נחשפתי למכשיר כזה זה היה נחמד לדעת ולראות על צג המחשב  את סוג השיער שלי,  לא היה  לי ספק שהוא דק ושברירי.
לאחר הבדיקה התאימו לי את סוג השמפו והסרום אשר מתאימים לי והמליצו לי למה כדאי לי להשתמש בו.

מוצרי הסדרה של פנטן החדש מכילים רכיבי הזנה שעוזרים לשמור על הלחות של השיער ולהשיג מראה שיער בריא וטבעי.
בנוסף, סרום הלחות שפותח במיוחד לטיפול הקצוות המפוצלות, הסרום חודר לעומק השערה ומזין אותה והתוצאה שיקום והגנה.

בנוסף, חיכתה לנו הפתעה עיצוב שיער מידי הספר אמיר אליהו וצוות שלו.
אשר פנקו את כל הבלוגריות בחפיפה בסדרת השמפואים החדשה  ותסרוקת על פי בקשתן, ואני כמובן שמעתי זאת וקפצתי בראש כבר הרבה זמן אני רוצה צמה שראיתי באחד  מעיתוני הווג האחרונים.



 זכיתי להתפנק אצל הספר רועי אמזלג  המוכשר, אמיר טען שזו היא המומחיות שלו (התוצאות מדברות בעד עצמם)!!! היתי כל כך האושר שהחיוך לא ירד לי עד יום למחורת.

לא היה לי ספק שאני יהיה מרכז העניינים קבלו הצצה מכתבה של קרן נטנזון המדהימה מ- ynet תודה ענקית על הפרגון.

שימו לב ( דקה 22) - YNET 



ובנוסף, לסטייליסט אלעד זר וצוות אתר "מאיפה" על התמונה זה לא מובן מעליו בשבילי ואני מעריכה.

צילום: שוקה כהן - XOXO

"מאיפה " מי לובש מה  -  הכנסו לראות
 
סדרת הפנטן כולל 6 סוגי שמפו וכל אחת יכולה למצוא בסדרה הזו את השמפו שספציפית מתאימה לה ע"י בדיקת המכשיר אשר נמצא בנקודות המכירה.

                                                                את תנסי, את תחליטי

                                                            חפשו את המוצרים החדשים בחנויות!

 






תגובה 1:

  1. את מהממת!!! ברור שאת מרכז העיניינים!
    נשיקות.... :-)

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...