יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

העולם התחתון - LINGERIE by CASTRO

יש נשים פשוט אוהבות נעליים, תיקים, או אקססורייז, סרטים, ספרים או בגדים. בשבילי,
זה נעליים והלבשה תחתונה!
להרגיש אישה להתחבר לנשיות שבך ולגרום לך להרגיש חושנית וסקסית!
קיימים אין ספור מותגים מקומיים ובינלאומיים, ועכשיו גם חברת קסטרו חשבו צעד אחד קדימה.
                                                    ויקטוריה סיקרט קסטרו מאחורייך!!!

אני שואלת את עצמי ? האם הנשים בישראל אמרו בקול רם כן לסקסיות ורוצות להוציא זאת כלפי חוץ.
לדעתי ההצעה בארץ עדיין לא גדול והביקוש עם השנים גדל, הנשים מאוד קשובות לעצמם וגם מושפעות מאוד ממה שקורה בחו"ל מהאופנה האינטימית.
כל אחת רוצה להרגיש סקסית וההלבשה התחתונה בהרבה נותנת לכך ביטוי.

קסטרו גאה להשיק את קולקציית הלנז'רי החדשה לעונת סתיו חורף 2012/13 ומציגה קולקציה עשירה ורחבה, הכוללת לראשונה גם מגוון גדול של חזיות איכותיות ואופנתיות המותאמות לשני קווי האופנה של קסטרו: ה-BLACK המתוחכם והאלגנטי וקו ה-RED הקז'ואלי.  

בקולקציה שני קווים מובילים: קו ה- MUST הכולל פריטים נשיים העשירים בתחרות דקיקות, לצד דגמי בסיס בצבעי שחור, לבן וניודגווני הלנז'רי שניצבים ביסודות מלתחת כל אשה. קו ה- COLOR לעומתו מרחיב את ההיצע הצבעוני והאופנתי, באמצעות שילובים בגווני אדום, ורוד, בורדו, כחול ושמנת, יחד עם תחרות, לצד הדפסי פרחים ופפיטה.
אתי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמרה על הקולקציה החדשה:
"הגישה של קסטרו לאופנה היא הוליסטית, ומתוכה אנו שואפים להעניק ללקוחותינו מענה שלם ומלא בכל תחומי הלבוש והלייף סטייל. לאחר שהשקנו קו בושם ומוצרי ספא, הרחבת תחום ההלבשה התחתונה היא עבורנו המשך טבעי. קולקציית הלנז'רי נבעה מתוך קולקציית האופנה: היא משלימה אותה, מתכתבת עם השראותיה, ומאפשרת ללקוחה שלנו ליהנות מרובד נוסף של אופנה - גם מתחת לבגדיה. הקולקציה מעניקה ללובשת אותה לא רק יופי אלא גם נוחות מירבית, בטחון עצמי ומראה כולל מושלם".
 קולקציית הלנז'רי החדשה עוצבה על ידי מעצבי הסטודיו של קסטרו במראה סקסי ומעודן, מלא רכות ובניחוח צעיר, אופנתי ועכשווי.
הקולקציה כוללת 24 דגמים המעוצבים כסט של חזייה ותחתונים, עם מגוון איכותי ונרחב של גזרות חזייה, ביניהן גזרות המותאמות במדויק לצרכיהן של נשים צעירות: החל מגזרת פוש-אפ, סטרפלס ודמי-ברה בעלת המחשוף העמוק, דרך דגמי ספורט, בלקונט במראה פוש-אפ צרפתי, ועד חזיה ללא ריפוד.
קולקציית החזיות בקו הלנז'רי החדש של קסטרו הותאמה במדויק אל מגוון מידות שנע בין 75A ועד 85C ואף 75DD בחלק מן הדגמים, ולכל דגם חזייה עוצבו תחתונים תואמים.
     ללקוחות קסטרו מובטחת קניה משתלמת.
 חזיות: 149 - 79.90
תחתונים: 49.90 - 19.90




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...