יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

MAISON MARTIN MARGIELA with H&M

·         הקולקצייה תושק מחר ב- 15 בנובמבר בכ- 230 חנויות מתוך למעלה מ- 2,600 חנויות הרשת ב- 46 שווקים בעולם. הקולקציה תימכר בחנויות הממוקמות בערים הגדולות ביניהן גם בחנות  עזריאלי תל אביב.


 
       MAISON MARTIN MARGIELA הינו בית אופנה צרפתי מוערך, הפועל כקולקטיב וידוע בחשיבתו הלא קונבנציונאלית ובחיבתו ליצירת קולקציות אוונגרדיות אשר משנות את הייעוד המקורי של הבגד.  הקולקציה של H&M תאפשר לקהל הלקוחות הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לעולמו של אחד המותגים המסתוריים והאייקוניים ביותר בתעשיית האופנה.

·    הקולקציה מורכבת ממהדורות מחודשות לדגמי עבר נבחרים של המותג מתוך 23 שנות הפעילות שלו. על כל פריט ישנה תווית המציינת את העונה בה הופיע לראשונה.

·    פוקוסים עיקריים בקולקציה: מוטיב האוברסייז, שימוש בטכניקת "טרומפ לויל" (אשליה אופטית), טרנספורמציה ובנייה מחדש של פריטי לבוש ואביזרים, צבעוניות: גוונים של לבן, שחור, אדום, ניוד וכסף, חומרים: צמר, עור,  משי, דנים וג'רסי
      הקולקציה כוללת כ- 45 פריטי לבוש ו- 20 אביזרים לנשים וכ-30 פריטי לבוש ו- 15 אביזרים לגברים         לדוגמא:     שרשרת 59.9 ₪      טייץ 119 ₪     קלאצ' 299 ₪       חצאית 499 ₪       מכנסיים 499 ₪  
      שמלה 599 ₪      ז'קט 599 ₪
אני מחר ב7:00 בבוקר שם, בתקווה שלא יצטרך להידחף בין כל המתעניינים, אני מתכננת כבר יותר משבועיים על המגף הקצר עם העקב השקוף ואולי הבגד גוף, ומה איתכם?

לילה טוב !!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...