יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

Tel -Aviv FASHIONWEEK: DAY 2

יום שני, יומו השני של שבוע האופנה בתל אביב התחיל מוקדם בבוקר עם המעצבת, אניה פליט (גווני פסטל ורוח סתווית הורגשו על המסלול).
לתצוגה זו בחרתי ללבוש חצאית בצבע זהב וחולצה אלגנטית מכופתרת הלוק הזה גם התאים לי להמשיך משם הישר למשרדי.


אני וורד הורן, בלוגרית וסטייליסטית 


הספר אבי פדידה בפעולה מאחורי הקלעים
 בערב היתי נורא עייפה אבל לא ויתרתי לעצמי, הפכתי את כל הארון בלחפש אחר האאוטפיט המושלם ובסוף התפשרתי על שמלה סגולה קצרקרה שקניתי בטיול שלי לפני כשנתיים בלונדון ומעיל סרוג שקניתי לפני 10 שנים באתר של ויקטוריה סיקרט, זו באמת אחת המציאות היותר שוות בארון שלי.
השעה היתה די מאוחרת אבל בגלל העיקוב בזמנים הספקתי להגיע לתצוגה האחרונה של גלית לוי, מעצבת שמלות כלה וערב.
שם גם פגשתי את הקולגות רומי דייןאוקסנה פאשה, אילונה סטויב  ולקינוחהבלוגרים מפריז Dylan Paris !
מרוב העייפות נעצמות לי העיינים אז לילה טוב.
עד מחר שלכם, XOXO מטריושקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...