יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

Tel -Aviv FASHIONWEEK: DAY 3

תמונות מהיום השלישי והאחרון  של שבוע האופנה בתל – אביב. תכירו את הבלוגרית קורין אברהם
I was wearning
shoes - NEW LOOK
skirt  -ZARA
skirt -  מרוב העייפות לא התעוררתי בבוקר בזמן, להשקה של מיכל נגרין שכל כך תכננתי להגיע אליה ותאמת שהתבאסתי קצת.
מה שטוב שלפחות הכנתי מראש את המראה שאני הולכת ללבוש היום, חיפשתי משהו שיהיה קל יתאים למזג האוויר ויהיה שיקי. לא הייתי צריכה הרבה זמן להתארגנות . שריג שרכשתי בנסיעה האחרונה שלי לקייב של מעצבת מאוד מוכשרת (פרטים בהמשך) חצאית שהיא משתלבת טוב עם כל דבר ונעליים אף גם הן מקייב וחייבת לציין שהן מאוד מאוד נוחות, תודה לחברתי יוליה על הבחירה של הפריטים והסטיילינג וכמובן שעשתה איתי שופינג בקניון אל תוך הלילה.
במקום זה התחלתי את היום בשגרה במשרד, בהפסקת הצהריים שלי קפצתי לפרגן לחבר טוב שהוא גם סטייליסט, שחר רבן, הוא הופיע בתצוגה של מאוריסיו שממש לא רציתי לפספס ובגלל העיקובים בזמן גם לשם הגעתי באיחור כי היה פקק מטורף בדרך.
לפחות זכיתי לתמונה לנייד (צילום: נימרוד סונדס)

דיוויד שיליינג הכובען הבינלאומי והמוכשר -
מי שעיצב את הכובעים בתצוגה הוא אחד ומיוחד David Shilling , לידיעה הוא גם עיצב את הכובע של קארי ברדשואו, בסרט סקס בעיר הגדול וזה עשה לי עוד יותר חשק להכיר אותו אישית אבל לא הספקתי כלום יש ימים כאלו הפוכים  : (, למרות שאני בטוחה שעוד נפגש, מעכשיו אפשר רק לשאוף מי שחולם חלומותיו יתגשמו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...